دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

رزمنده دفاع مقدس می گوید: در عملیات خیبر برادری که هنوز داغ از دست دادن برادرش را احساس می‌کرد، تصمیم گرفت که کار ناتمام او در خاکریزی زدن را به اتمام برساند؛ گویی به جای گریه و زاری، با گرفتن فرمان لودر در دست، به دشمن پاسخ داد که تا آخرین نفس از پای نخواهد نشست.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسعود پزشکیان در پیامی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر شهناز، محمدحسین و ناصر حاجیشاه را به خانواده ایشان و مردم استان خوزستان تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

اکبرخانی در کتاب «خاکسپاری دوم بانوی مرگ» داستانی جذاب برای نوجوانان امروز روایت می‌کند و از تقابلی می‌گوید که چهار دهه است ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تحریم‌های ایران نهایتا 5 یا 6 سر فصل دارد که یکی از آنها مربوط به انرژی هسته‌ای و با اتهامات واهی است که به ایران می‌زنند.

خبرگزاری مهر

تشرف به بارگاه ائمه با پای پیاده، از گذشته رایج بود و زیارت کربلا در ایام اربعین حسینی به دلیل توصیه ویژه به آن رونق بسیاری یافته و تعداد زوار در این ایام روند صعودی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

هفتم مهر 1400 محمد خزاعی، تهیه‌کننده سینما که سابقه مدیریت در این حوزه را هم در کارنامه خود دارد، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جایگزین حسین انتظامی در ریاست سازمان سینمایی شد.

وب‌گاه ورزش سه

سازمان لیگ برنامه بازی‌های لیگ برتر ایران از هفته چهارم تا دهم را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام این سازمان، زمان برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در روز چهارشنبه چهارم مهرماه مشخص شده است، اما هنوز در مورد محل برگزاری این مسابقه ابهاماتی وجود دارد که به زودی اعلام خواهد شد. بر اساس اعلام این سازمان، زمان برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در روز چهارشنبه چهارم مهرماه مشخص شده است، اما هنوز در مورد محل برگزاری این مسابقه ابهاماتی...

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه مسابقات هفته‌های چهارم تا دهم لیگ برتر فوتبال در حالی اعلام شد که محل برگزاری دربی 104 پایتخت مشخص نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات به شرح زیر است: هفته چهارم؛ گرامیداشت هفته وحدت جمعه 23 شهریور سپاهان - ملوان بندر انزلی (ساعت 18:45- ورزشگاه متعاقباً اعلام می‌شود) شمس‌آذر قزوین - استقلال خوزستان - ساعت 18:45- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین تراکتور - ذوب‌آهن اصفهان - ساعت 19:30- ورزشگاه یادگار امام تبریز شنبه 24 شهریور چادرملو...

وب‌گاه فرارو

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر رو در روی هم قرار می‌گیرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان لیگ فوتبال برنامه هفته چهارم تا دهم لیگ برتر اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

برنامه مسابقات هفته‌های چهارم تا دهم لیگ برتر فوتبال در حالی اعلام شد که محل برگزاری دربی 104 پایتخت مشخص نیست.

خبرگزاری دانشجو

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش با تمام ظرفیت امدادی و درمانی خود، به انجام فعالیت‌های مردم‌یاری، نوع‌دوستانه و سلامت‌محور، براساس وظایف و مسئولیت‌های محوله به این نیرو مبادرت می‌ورزد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان