سه‌شنبه 17 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناور حاج قاسم سلیمانی که یک پدیده در امر شناورهاست و شناور ابومهدی المهندس به ظرفیت راهیان نور دریایی اضافه می‌شود تا دانشجویان بتوانند از اروند بازدید کنند و در جریان ابعاد عملیات‌های آبی ما قرار گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف، زاکانی، جلیلی و قاضی زاده وعده های سینگینی در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری می دهند قالیباف، زاکانی، جلیلی و قاضی زاده وعده های سینگینی در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری می دهند به گزارش عرشه آنلاین، 4 کاندیدای حاضر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سابقه کاندیداتوری در ادوار گذشته را نیز دارند، کاندیداهایی که مسابقه وعده داده گذاشته اند و یکی بعد از دیگری...

وب‌گاه مشرق نیوز

روز سیم خرداد، هر شش نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در دیدار با نخبگان گفت: اجماع یک گفتمان است که پس از انتخابات نیز دنبال خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر نامزدهای ریاست‌جمهوری در لباس رزمندگان دفاع مقدس در شبکه‌های مجازی نشر یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویر نامزدهای ریاست‌جمهوری در لباس رزمندگان دفاع مقدس در شبکه‌های مجازی نشر یافته است. آنان که در عنفوان جوانی جمجمه‌های خود را به خدا سپردند و با احساس دفاع از ایران و جمهوری اسلامی به سوی نبرد حق علیه باطل شتافتند

وب‌گاه خبر آنلاین

4 کاندیدای حاضر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سابقه کاندیداتوری در ادوار گذشته را نیز دارند، کاندیداهایی که مسابقه وعده داده گذاشته اند و یکی بعد از دیگری از این وعده ها رونمایی می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی با بیان اینکه در انتخابات 1400 جوانه اجماع رویید که پس از تشکیل دولت شهید رئیسی نیز ادامه داشت، گفت: باید تلاش کنیم اجماع را به یک رویکرد بنیادی و منظومه فکری تبدیل کنیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن رضایی گفت: با اظهار امیدواری نسبت به اجماع نیروهای انقلاب در انتخابات، گفت: غلبه گفتمانی اجماع کم از موفقیت و پیروزی ناشی از عملیات وعده صادق ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محسن رضایی گفت: ما اکنون گفتمان اجماع را دنبال می‌کنیم و پس از انتخابات هم آن را پیگیری خواهیم کرد تا به یک دولت قوی زیر سایه نظام برسیم و به درختی تناور بدل شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران معتقد است در پایان رقابت‌های انتخاباتی و پیش از فرارسیدن روز انتخابات، کسانی که در صحنه باقی خواهند ماند 3 نفر خواهند بود؛ قالیباف، پورمحمدی و پزشکیان.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد. نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: مردم در آستانه یک انتخاب بزرگ هستند و هر میزان این انتخاب با بصیرت و آگاهی بیشتری صورت گیرد مردم می‌توانند نسبت به آینده خود یک نگاه دقیق و روشن‌تری داشته باشند. جلیلی با اشاره به اینکه امروز دیدار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی قبل دیدار خود با بانوان و دختران ایران در سالن حجاب را آغاز کرد. جلیلی در این دیدار گفت: وقتی صحبت از یک جهان فرصت می‌کنیم در نگاه اول برخی از فرصت‌های سخت افزاری مثل نفت و معدن و... را فهرست می‌کنیم. همه‌ی فرصت‌ها فقط فرصت سخت افزاری نیست. یکی از مهمترین فرصت‌هایی که می‌تواند جامعه ما...

خبرگزاری تسنیم

نامزد انتخابات گفت: امروز ملت ما در یک تجربه 45 ساله از ابتدای بروز انقلاب خود در سال 42 با حرکتی که شروع کرد، تصویر و نقش موثر زن در جامعه را به دنیا نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتشار چهلمین چاپ رمان دینی «نامیرا»، نوشته صادق کرمیار بهانه ای شد تا از آثار دیگر نویسندگانی مانند رضا امیرخانی، احمد دهقان و مصطفی مستور یاد کنیم که بیش از 30 بار تجدید چاپ شده اند.