سه‌شنبه 17 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

نشست تخصصی بررسی متون پروژه‌های مطالعاتی دفاع مقدس با موضوع «عملیات والفجر 10»، با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قالیباف به سوالی درباره فرزندانش پاسخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری: دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای نقل‌قول‌های غیر‌مستند از رهبر انقلاب و مسوولان دفتر ایشان که توسط برخی نامزدهای انتخابات و طرفداران‌شان مطرح شده را غیر‌قابل اعتبار خواند. متن اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری به این شرح است:

وب‌گاه خبر آنلاین

قالیباف گفت: لیست اموالم را به قوه قضاییه اعلام کردم و در تمام سایت ها هست؛ خانواده ام نیز در تهران زندگی می کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید جلیلی به اظهارات ظریف درباره برجام که در میزگرد سیاسی پزشکیان مطرح شده بود، واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی عصرسه شنبه در مصلی شهریار طی سخنانی گفت: در روزهای انتخابات و صحبت‌هایی که در مورد آینده کشور می‌شود، همه وظیفه داریم، در آینده کشور تأثیر بگذاریم و در انتخاب سرنوشت خود در این عرصه نقشمان را ایفا کنیم. وی با طرح این سوال که «ما چه آینده‌ای برای فرزندانمان در نظر گرفته ایم؟» گفت: دو نگاه در این خصوص وجود دارد، برخی با استفاده به برخی ضعف‌ها...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلیلی در واکنش به اظهارات ظریف گفت: اگر خود بایدن نمی خواسته، پس چرا در آن 9 ماهی که شما در کار بودید، این کار (فروش نفت) را نکردید؟ این را جواب بدهید.

خبرگزاری تسنیم

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: ما هیچ موقع وارد حاشیه‌ها نمی‌شویم و کار خود را انجام می‌دهیم مگه می‌شود قوه‌قضائیه لیست اموال را بگیرد و رسیدگی نکند. همچنین شایعه شد که فرزندانم ایران نیستند؛ نخیر، آن‌ها هم ایران‌اند و هم تهران زندگی می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حل مسائل و مشکلات موجود بسیار مهم است اما این موضوع برای یک زندگی پر نشاط موفق و رو به پیشرفت کافی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده‌ایم که راه شهید بزرگوار، شهید رییسی را ادامه دهیم و یادگار این شهید سعید این بود که او خود را فدایی اسلام می‌دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

هیات عالی رتبه دانشگاه دفاع ملی ارتش خلق چین از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.

وب‌گاه گسترش

نامزد انتخابات برای ریاست جمهوری باور دارد که توسعه کشور با یک سیستم آموزش و پرورش قوی ممکن است.