جمعه 1 تیر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه فرارو

علی عچرش از امدادگران و مسئولان ستاد پشتیبانی جنگ ماهشهر در دوران دفاع مقدس، در کتاب خاطرات خود با عنوان «امدادگر کجایی» روایت می‌کند: «دنبال فرصتی بودم به خرمشهر بروم. اسحاق به نیت دیدن خرمشهر به ماهشهر آمد. او در جزیره سیری روی چاه‌های نفت کار می‌کرد.»

وب‌گاه عصر ایران

علی عچرش از امدادگران و مسئولان ستاد پشتیبانی جنگ ماهشهر در دوران دفاع مقدس، در کتاب خاطرات خود با عنوان «امدادگر کجایی» روایت می کند: «دنبال فرصتی بودم به خرمشهر بروم. اسحاق به نیت دیدن خرمشهر به ماهشهر آمد. او در جزیره سیری روی چاه‌های نفت کار می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر تاریخ شفاهی سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس گفت: در 31 اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، حدود 74 هزار ساعت مصاحبه از رزمندگان ثبت و ضبط شده و 500 کتاب تألیف و در مرحله چاپ قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

دادستان کل کشور در هشداری اعلام کرد: با آنانی که چه در فضای مجازی و چه در فضایی حقیقی به دنبال اخلال در امنیت روانی مردم باشند، قاطعانه برخورد می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

عملیات الی بیت‌المقدس در تاریخ 10 اردیبهشت 1361 به منظور آزادسازی شهر‌های خرمشهر و هویزه و همچنین پادگان حمید به طور مشترک توسط سپاه و ارتش اجرا شد.

خبرگزاری تسنیم

هفدهمین جلسه شورای هماهنگی موزه های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت با حضور سردار ادیبی در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: فداکاری نیروی‌های مسلح در ایجاد امنیت با هیچ مقیاسی قابل اندازه‌گیری و سنجش نیست و این فداکاری در سایه حمایت خانواده‌های آنان رقم می‌خورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین افتتاح مرکز فرهنگی، اقامتی سبلان در شهرستان بندرانزلی، گفت: منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) انزلی در دیپلماسی دفاعی، آموزش و تربیت نیرو برای حضور در اقیانوس‌ها و تعامل با کشور‌های حاشیه دریای خزر، از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است. وی تصریح کرد: این شهرستان برای نیروی دریایی از گذشته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضائیه درباره حکم یکی از وزرای سابق گفت: حکم قطعی صادر شده در مورد این فرد در حال طی تشریفات قانونی اجرای حکم و در مرحله اجراست.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهید آیت الله رئیسی شخصیتی جامع الاطراف، خدوم، مخلص، خستگی ناپذیر و ولایت مدار بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضائیه درباره حکم یکی از وزرای سابق گفت: حکم قطعی صادر شده در مورد این فرد در حال طی تشریفات قانونی اجرای حکم و در مرحله اجراست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محکومیت قطعی یکی از وزرای سابق و جزئیات پرونده وی، آخرین اقدامات برای استرداد یاسین رامین، تدابیر قوه قضاییه برای برگزاری انتخابات، آخرین وضعیت پرونده شرکت لاکسون و برخی دیگر از موضوعات از جمله سوالاتی بود که سخنگوی قوه قضاییه به آنها پاسخ داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه، در نشست خبری به تشریح مهم ترین پرونده های قضایی پرداخت و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محکومیت قطعی یکی از وزرای سابق و جزئیات پرونده وی، آخرین اقدامات برای استرداد یاسین رامین، تدابیر قوه قضاییه برای برگزاری انتخابات، آخرین وضعیت پرونده شرکت لاکسون و برخی دیگر از موضوعات از جمله سوالاتی بود که سخنگوی قوه قضاییه به آنها پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم

دو کتاب جدید در حوزه شعر آیینی با عناوین «مصاریع مذبوح» و «من مات من العشق» از سوی سوره مهر منتشر شد.