چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه با حضور هیات ایران آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد. در این پیام آمده است: «وَ الَذینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللهِ ثُمَ قُتِلُوا أَو مَاتُوا لَیَرزُقَنَهُمُ اللهُ رِزقًا حَسَنًا» برادر ارجمندسردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفیددرباره حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت: خیلی صریح می گویم ما هیچ نقشی در حمله دمشق نداشتیم و به هیچ وجه بخشی از آن نبودیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت دموکرات جو بایدن که در سفر اروپایی خود به فرانسه سفر کرده است، در نشستی خبری در پاریس با حضور همتای فرانسوی خود درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه گفت: ایالات متحده آمریکا در حال بدست آوردن جزئیات حمله به کنسولگری ایران در دمشق است. بلینکن برغم جنگ طلبی اسرائیل به دلیل جبران شکست خود در عملیات هفتم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل ظهر سه شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اقدامات دبیرکل سازمان ملل و تماس او با رهبران جهان برای جلوگیری از تبدیل شدن حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه به جنگی منطقه ای، گفت: بله، دبیرکل سازمان ملل امروز یک تماس از سوی وزیرخارجه ایران دریافت کرد. دوجاریک تصریح کرد: ما از طریق...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد وزیر خارجه ایران با دبیرکل سازمان ملل صبح امروز سه شنبه درباره حمله اسرائیل به کنسولگری این کشور در دمشق سوریه گفتگو کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیکر‌های مطهر 7 تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در ایام ماه مبارک رمضان در استان‌های تهران، البرز و قزوین تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر مجمع تشخیص با صدور پیامی شهادت سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی حاج رحیمی و پنج نفر از پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

وب‌گاه الف

معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم گفت: پاسخگویی به حمله نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق باید در عین دوراندیشی و قاطعیت، معطوف به ممانعت از تحقق اهداف این رژیم کودک‌کش باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان به همراه آئین معنوی تشییع پیکر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. با ورود و تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام شمیمی روح افزا در میان مراسم پیچید و گویی حضرت مادر هم به پیشواز مولای متقیات امیرالمومنین علی (علیه السلام) آمده است؛ علی جان بیا... قرائت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه را محکوم کرد و هشدار داد: هرگونه محاسبه اشتباه می‌تواند منجر به درگیری گسترده‌تر در منطقه‌ای بی‌ثبات، با عواقب ویرانگر برای غیرنظامیان شود. آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه را محکوم کرد و هشدار داد: هرگونه محاسبه اشتباه می‌تواند منجر به...

خبرگزاری تسنیم

پیکرهای مطهر 7 تن از شهدای گمنام بسیجی دوران دفاع مقدس در استان‌های تهران، البرز و قزوین تشییع و تدفین می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در حالی نخستین روز معاملاتی بعد از نوروز را آغاز کرد که بازار معاملات نقدی متاثر از حمله هوایی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، رشد قابل توجهی داشت. اسکناس دلار روز سه‌شنبه بیش از هزار تومان گران شد. قیمت دلار در حالی نخستین روز معاملاتی بعد از نوروز را آغاز کرد که بازار معاملات نقدی متاثر از حمله هوایی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، رشد قابل توجهی داشت. اسکناس دلار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جهانگیری گفت: پاسخگویی به حمله نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق باید در عین قاطعیت، معطوف به ممانعت از تحقق اهداف این رژیم کودک‌کش باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم گفت: پاسخگویی به حمله نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق باید در عین دوراندیشی و قاطعیت، معطوف به ممانعت از تحقق اهداف این رژیم کودک‌کش باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت حسن روحانی در واکنش به حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق واکنش نشان داد و نوشت: نحوه پاسخگویی به رژیم اسرائیل می‌بایست معطوف به ممانعت از تحقق اهداف این رژیم باشد.