چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در کنسولگری ایران در دمشق، مردم ایران و عراق و شماری از دولت‌های خارجی، این عملیات تروریستی را محکوم کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تحلیلگر مسائل اقتصادی با بیان اینکه نوسانات روزهای اخیر در بازار هیجانی، زودگذر و در اثر جو روانی کاسبان و دلالان ارزی است گفت: کسانی که امروز در داخل کشور با ایجاد فضای ناامن روانی به انتظارات تورمی دامن می زنند، همان سیاست‌ها و اهداف رژیم صهیونیستی را در داخل کشور دنبال می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیکر شهید سیدعلی (عباس) صالحی روزبهانی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، روز شنبه 18 فروردین ماه در شهرستان بروجرد تشییع و به خاک سپرده می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری روز قدس امسال را به دلیل نیاز مردم غزه به حمایت بیشتر از آنها مهم خواند و گفت: جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران نیز خارج از پروتکل‌ها و کنوانسیون‌های جهانی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «شهید علی آقابابایی» که در حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه به شهادت رسید، از اهالی شهرستان تاکستان استان قزوین است و گویا وصیت کرده در روستای اجدادی خود به خاک سپرده شود.

وب‌گاه الف

پیکر شهید سیدعلی (عباس) صالحی روزبهانی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، روز شنبه 18 فروردین ماه در شهرستان بروجرد تشییع و به خاک سپرده می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای خارجه کوبا و ونزوئلا در پیام های جداگانه ای، حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را به شدت محکوم کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«شهید علی آقابابایی» که در حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه به شهادت رسید، از اهالی شهرستان تاکستان استان قزوین است و گویا وصیت کرده در روستای اجدادی خود به خاک سپرده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محل خاکسپاری شهید زاهدی در کنار شهید خرازی در اصفهان اعلام شد. محل خاکسپاری شهید زاهدی در کنار شهید خرازی در اصفهان اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سردار شهید محمدرضا زاهدی از فرماندهان قدیمی هشت سال دفاع مقدس و از همرزم شهیدانی چون حسین خرازی و احمد کاظمی بود.

خبرگزاری تسنیم

جانشین تدارکات تیپ 44 قمر بنی‌هاشم (ع) در دوران دفاع مقدس، در کتاب خود با عنوان «موقعیت الله وکیل» به بیان خاطره‌ای از یکی از فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های سردار زاهدی اشاره می کند.

خبرگزاری تسنیم

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دردومین شب از لیالی قدر میزبان پیکر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی بر اثر تجاوزات روز گذشته رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیکر مطهر سردار محمدرضا زاهدی در گستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه مصر حمله به کنسولگری ایران در دمشق رادر بیانیه ای محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد.