چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور درخصوص حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق تصریح کرد: این ضایعه و صدمه‌ای ناگوار است که قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و به فرموده فرماندهی معظم کل قوا، این پاسخ، پشیمان‌کننده خواهد بود.

وب‌گاه تابناک

تصویری از اقتدای شماری از فرماندهان دفاع مقدس از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید زاهدی به محسن رضایی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. این ویدیو را می‌بینید.

خبرگزاری ایرنا

پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس، پیش از ظهر چهارشنبه (15 فروردین 1403) با حضور جمعی از اهالی ورزش در فدراسیون تیراندازی تشییع و به خاک سپرده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیکر پاک هفت تن از مستشاران نظامی ارشد جمهوری اسلامی ایران در مراسمی ویژه در جوار مرقد مطهر حضرت رقیه (س) در دمشق تشییع شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وحیدی در پیامی با محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، شهادت مستشاران سرافراز ایران را تبریک و تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر پاک هفت تن از مستشاران نظامی ارشد جمهوری اسلامی ایران در مراسمی ویژه در جوار مرقد مطهر حضرت رقیه (س) در دمشق تشییع شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور و دستیار عالی فرمانده کل قوا گفت که باید به اسرائیل و حامی اصلی‌اش آمریکا یادآوری کرد مجازات پشیمان‌کننده از جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق قطعی و اغماض‌ناپذیر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرلشکر سید یحیی صفوی در پیامی به مناسبت شهادت سرلشکر حاج محمدرضا زاهدی و همراهان ایشان، گفت: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی می‌داند به پایان رسیده است. سرلشکر سید یحیی صفوی در پیامی به مناسبت شهادت سرلشکر حاج محمدرضا زاهدی و همراهان ایشان، گفت: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی می‌داند به پایان رسیده است. «سرلشکر سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی شهادت سردار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، برنامه سوم «هنوز» در فصل اول خود که به واکاوی موضوع دعا و مناجات‌خوانی می‌پردازد با حضور محمدرضا غلامرضازاده از اساتید و پیشکسوتان این حوزه از تلویزیون اینترنتی خبرگزاری دانشجو پخش شد. چهره دعای کمیل پشت دیوار بقیع در ابتدای این برنامه سید علی حسنی مجری برنامه «هنوز» از زمینه‌های آشنایی غلامرضازاده با فضای مناجات خوانی پرسید که وی در پاسخ توضیح داد:...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ضمن محکوم کردن حمله به کنسولگری ایران در دمشق تأکید کرد: مجازات پشیمان کننده دلاور مردان مقاومت اسلامی و میراث داران شهید سلیمانی و شهید زاهدی از این جنایت قطعی و اغماض ناپذیر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ضمن محکوم کردن حمله به کنسولگری ایران در دمشق تأکید کرد: مجازات پشیمان کننده دلاور مردان مقاومت و میراث داران شهید سلیمانی و شهید زاهدی از این جنایت قطعی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: مجازات پشیمان کننده دلاور مردان مقاومت اسلامی و میراث داران شهید سلیمانی و شهید زاهدی از این جنایت قطعی و اغماض ناپذیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سید یحیی صفوی در پیامی به مناسبت شهادت سرلشکر حاج محمدرضا زاهدی و همراهان ایشان، گفت: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی می‌داند به پایان رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا در پیامی به مناسبت شهادت سردار زاهدی تاکید کرد: خون‌های پاک این عزیزان و دیگر شهدای مقاومت، زوال و نابودی اشغالگران فلسطین و آزادی قدس شریف را سرعت خواهد بخشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی زمینی سپاه، شهادت سردار محمدرضا زاهدی، از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی و محور مقاومت به همراه جمعی از همرزمان وی را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

رضا اسماعیلی از انتشار کتاب شعر جدید خود با عنوان «ایستاده با سنگ» با موضوع فلسطین و انتفاضه خبر داد.