چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه سی. بی. اس آمریکا اعلام کرد که آمریکا دریافت پیام از ایران را تایید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که آمریکا دریافت پیام از ایران را تایید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تشییع پیکر شهدای حمله به کنسولگری ایران در سوریه در میدان فردوسی آن هم در روز قدس پیامی روشن برای اشغالگران قدس داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

منصور امیرپور از رزمندگان دوران دفاع مقدس، از سختی های جاده سازی در جزیره مجنون روایت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران و بسیاری از کشورهای جهان برگزار شد. در این مراسم که با شعار «روز قدس، از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار» در سراسر کشور برگزار شد، مردم ایران با حضور گسترده خود بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند. مقامات سیاسی و نظامی کشور نیز همراه با مردم مانند سال‌های گذشته با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، حمایت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه گفت: راهی برای نجات صهیونیست‌ها وجود ندارد و در آنجا جنگ و زندگی توسط فلسطینیان با هم در سرزمین‌های اشغالی ادغام می‌شود. صهیونیست‌ها نمی‌توانند میان جنگ و زندگی یکی را انتخاب کنند و راهشان تسلیم شدن است که خواهیم دید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه گفت: راهی برای نجات صهیونیست‌ها وجود ندارد و در آنجا جنگ و زندگی توسط فلسطینیان با هم در سرزمین‌های اشغالی ادغام می‌شود. صهیونیست‌ها نمی‌توانند میان جنگ و زندگی یکی را انتخاب کنند و راهشان تسلیم شدن است که خواهیم دید.

وب‌گاه مشرق نیوز

به نظر می‌رسد رئوس تصمیم گیر در شورای نظارتی بنیاد باید پاسخگوی افکار عمومی برای ساخت این چند فیلم و ضرری که متوجه منافع عمومی شده، باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مهشد در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: حقیقت این است که فلسطین، ناموس انقلاب اسلامی است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مسئله فلسطین یکی از محوریترین مبانی انقلاب بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

راهپیمایی روز قدس امسال تحت الشعاع جنگ غزه از یک سو و حمله اخیر اسرائیل به کنسولگری ایران از سوی دیگر قرار داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران، مجاوران و خیل عظیم راهپیمایان روز جهانی قدس در حرم مطهر رضوی برگزار شد، از حضور پرشور مشهدی‌ها در این مراسم عبادی سیاسی تقدیر و اظهار کرد: برادران گرامی، خواهران بزرگوار، حقیقت این است که فلسطین، ناموس انقلاب اسلامی است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مسئله...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در مجازات دشمن نباید شتابزده عمل کرد و باید گوش جان به تدبیر این رهبر فرزانه سپرد چرا که همه می دانیم تصمیمی گرفته خواهد شد که جز زوال اسرائیل و نابودی این رژیم جعلی، نتیجه و سرانجام دیگری ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران، مجاوران و خیل عظیم راهپیمایان روز جهانی قدس در حرم مطهر رضوی برگزار شد، از حضور پرشور مشهدیها در این مراسم عبادی سیاسی تقدیر کرد و گفت: برادران گرامی، خواهران بزرگوار، حقیقت این است که فلسطین، ناموس انقلاب اسلامی است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مسئله فلسطین یکی از محوریترین مبانی انقلاب بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه سردار شهید زاهدی را یک اسطوره جاودان و شخصیتی شبه‌افسانه‌ای از جهاد توصیف کرد که بعد از خاتمه دفاع مقدس به همراه فرمانده جاودانه جبهه‌های مقاومت حاج قاسم سلیمانی در لبنان و سوریه برای ساخت قدرتی عظیم دربرابر اسرائیل مجاهدت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: با شکست راهبردی صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها، خاورمیانه جدید اسلامی با راهبرد جبهه مقاومت به رهبری ایران شکل گرفته است.