چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - کارنامه هشت سال دفاع مقدس و پاسداری از این آب و خاک را دهه شصتی‌ها به خوبی به یاد دارند و می‌دانند که چگونه رشادت رزمندگان تیپ مستقل 44 قمر بنی‌هاشم (ع) در محورهای مختلف موجب خلق حماسه ها در این دفاع جانانه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده نیروی زمینی سپاه، شهادت سردار محمدرضا زاهدی، از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی و محور مقاومت به همراه جمعی از همرزمان وی را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی به مناسبت شهادت سردار زاهدی تاکید کرد: مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزشمند سردار شهید زاهدی موجب پیشرفت رزمندگان محور مقاومت بود.

خبرگزاری تسنیم

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی شهادت سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا (علی) زاهدی و جمعی از همرزمان وی بدست رژیم غاصب و منفور صهیونیست را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار پاکپور با انتشار پیامی شهادت سردار زاهدی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

رادمنش، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص نقش حلقه‌های میانی در تحقق شعار سال گفت: اینکه ما می بینیم که بعد از چند سال هنوز هم حضرت آقا در رابطه با مسائل اقتصادی شعار سال را انتخاب می‌کنند، یعنی اولویت کشور قطعا باید اقتصاد باشد. وی افزود: توجه به تاکید رهبری بر موضوع اقتصاد نه تنها از طرف حاکمیت بلکه باید از طرف...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، شهادت پرافتخار جانباز شهید سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی، فرمانده شجاع، پرتلاش، ولایتمدار دوران دفاع مقدس و مدافع حرم و جمعی از همرزمان و همراهان ایشان را تبریک و تسلیت گفت. متن پیام سردار محمد پاکپور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکر پاک هفت تن از مستشاران نظامی ارشد جمهوری اسلامی ایران در مراسمی ویژه در جوار مرقد مطهر حضرت رقیه (س) در دمشق تشییع شد. به گزارش عرشه آنلاین، پیکر پاک هفت تن از مستشاران نظامی ارشد جمهوری اسلامی ایران در مراسمی ویژه در جوار مرقد مطهر حضرت رقیه (س) در دمشق تشییع شد. از دمشق، تشییع کنندگان بخشی از اعمال شب قدر خود را در جوار پیکر پاک شهدا برگزار و به یاد مصیبت‌های اهل بیت (ع) عزاداری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت امور خارجه ترکیه تجاوز اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه ترکیه تجاوز اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پایگاه خبری نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشته است: رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشورمان، دست به قمار خطرناکی زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترکیه حمله به سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه ای، حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه را محکوم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«شهید علی آقابابایی» که در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق سوریه به شهادت رسید، از اهالی شهرستان تاکستان استان قزوین است و گویا وصیت کرده در روستای اجدادی خود به خاک سپرده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه دقایقی پیش آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه با حضور هیات ایران آغاز شد.