چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مبارزان انقلاب اسلامی و آزادگان دفاع مقدس هرگاه از دوران زندان‌های ساواک و رژیم بعث صدام سخن می‌گویند، یک نقطه مشترک دارند، خشونت، قساوت قلب و وحشی‌گری؛ اما آنچه از آن دوران زنده مانده است ایمان راسخ این قهرمانان است که هرگز خدشه‌دار نشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سال 1402 سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش 1000میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت به سینمای کیانوش عیاری دست خوش تغییر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه به مناسبت یوم الله 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران، بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران یوم الله 12 فروردین که در تقویم ملی کشور به عنوان "روز جمهوری اسلامی ایران" نام گرفته است، را گرامی می‌دارد. یوم الله 12 فرودین، تداوم و تکامل مسیر درخشان پیروزی انقلاب اسلامی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌وزارت امور خارجه به مناسبت یوم الله 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران، بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دستگاه های اجرایی و قانونگذار برای رشد سریع و تولید آسان مقررات اضافی را از مسیر تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حذف کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت امور خارجه در بیانیه ای اعلام کرد: یوم الله 12 فرودین، تداوم و تکامل مسیر درخشان پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 و روز تحقق عینی شعار و آرمان مقدس ملت شریف ایران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه به مناسبت یوم الله 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران، بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت خارجه یو م‌الله 12 فروردین که در تقویم ملی کشور به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران نام گرفته است، را گرامی می‌دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در این دیدار نوروزی گفت: مخاطب‌محوری، مرکزمحوری و نوجوان‌محوری خطوط کلی سیاست‌گذاری ما را در سال جاری تشکیل می‌دهد. وی ضمن تاکید بر تولی‌گری کانون و به حداقل رساندن تصدی‌گری آن گفت: سیاست اولیه ما بحث «مخاطب‌محوری» است. همچنان که وزیر آموزش و پرورش گفتند جمعیت ما میلیونی است و ما باید این...

خبرگزاری تسنیم

جهاددانشگاهی در بیانیه ای روز جمهوری اسلامی ایران را گرامیداشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازجهاد دانشگاهی، در بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت 12 فروردین‌ماه، روز جمهوری اسلامی ایران تاکید شده است که این نهاد به عنوان "الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان" اعلام می دارد که تمام توان علمی، پژوهشی، فناورانه، آموزشی و فرهنگی خود را به کار خواهد بست تا با مشارکت آحاد مردم و به خصوص جوانان نخبه، خلاق و با همکاری بخش خصوصی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، دستیابی به ایران قوی، تحقق آرمان‌های تمدنی انقلاب و رسیدن به دروازه‌های عصر ظهور را اهداف اصلی ایرانیان دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم لیالی قدر با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 2 تهران در مساجد و همچنین جوار گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین نخستین شب از شب‌های پر فضیلت قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

قاسم صادقی می‌گوید: عباس سوار قایق شد و گفت؛ "قاسم، بگوش باش کارت دارم."، گفتم؛ "چشم."، 4 تا بیسکویت کام‌کام گذاشتم تو بادگیر سبزرنگش زیب را کشیدم، چون صبحانه نخورده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیکر پاک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با شب‌های لیالی قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) در فدراسیون تیراندازی به خاک سپرده می‌شود.