چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری میزان

معاون رئیس جمهور اهتمام ویژه دولت برای رونق اقتصادی و جهش تولید، خدمت به مردم و پیشرفت و آبادانی کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: معیار سنجش و ارزیابی عملکرد مدیران در سال 1403، میزان کمک به جهش تولید و جلب مشارکت و همکاری مردم باشد، زیرا کاهش مشکلات اقتصادی با پشتوانه و همراهی مردم میسر است همچنان که پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی در دفاع مقدس و دیگر توفیقات با پشتوانه مردم صورت گرفته...

خبرگزاری تسنیم

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام 15 فروردین ماه در فدراسیون تیراندازی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجموعه «زیرخاکی 4» که این شب‌ها مهمان مخاطبان شبکه یک سیماست، چهارمین فصل از این سریال محبوب کمدی به شمار می‌آید که از اواخر دهه 90 به تولید رسید و تاکنون با سه فصل دنباله، ادامه پیدا کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

می‌توان اذعان داشت که جمیع پیکره فرهنگی کشور در یک هم آوایی می‌خواهند، فیلمی درباره نظامی مورد علاقه آیت الله خامنه‌ای با تمام تلاشی که برای تولید سخت آن صورت گرفته است، دیده نشود.

خبرگزاری تسنیم

مراسم احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام در جوار یادمان‌های گمنام استان تهران برگزار می‌شود. برنامه کامل آن منتشر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شاعران در دیدار با رئیس صداوسیما انتظارات‌شان را مطرح کردند و پیمان جبلی هم توجه به لزوم اعتلای فرهنگ و ادبیات غنی ایران اسلامی را در زمره رئوس برنامه‌های تحولی دوره جدید صداوسیما برشمرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم احیای شب های قدر و عزاداری شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام در جوار یادمان های گمنام استان تهران برگزار می شود. مکان و زمان برگزاری مراسم ها به شرح ذیل است: یادمان شهدای گمنام موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شروع مراسم از ساعت: 22:30 سخنرانی و برگزاری مراسم احیا: دکتر مهدی گرجی مکان: مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس رسانه ملی با جمعی از شاعران و نویسندگان کشور دیدار کرد و توجه به اعتلای فرهنگ غنی ایران را در زمره رئوس برنامه‌های تحولی صداوسیما برشمرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار شکارچی معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح در مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین املاکی که در روز پنجشنبه در مسجد جامع شهرستان لنگرود در استان گیلان برگزار گردید با درود به روان پاک شهدای دفاع مقدس، انقلاب، دفاع از حرم، امنیت، هشت هزار شهید استان گیلان، دو هزار و ششصد و بیست آزاده، بیست و دو هزار جانباز و به ویژه شهید والامقام...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: lh به ملت ها امیدواریم و از آنها می خواهیم که به میدان بیایند و با مطالبه از دولتمردان خود سفارتخانه های رژیم اسرائیل را تعطیل کنند.

وب‌گاه عصر ایران

در دوران 8 سال دفاع مقدس، رفتن به جبهه از سنی به بالاتر و تنها با رضایت والدین مجاز بود و بسیاری از نوجوانان که به سن اعزام نرسیده بودند با جعل امضای والدین و دستکاری در شناسنامه، به جبهه می رفتند. یادشان بخیر!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار شکارچی گفت: از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح: «ما از بسیاری از دولت ها نا امید هستیم چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی کنند بلکه به رژیم صهیونیستی کمک هم می کنند.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرتیپ صباحی فرد، توان رزم و آمادگی دفاعی یگان‌های پدافندی مستقر در جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ را مورد ارزیابی قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در راه تا رسیدن به محل قرار برای هر پرسشی که به ذهنم می‌رسید، موسیقی‌ای همراهش می‌شد، نکته عجیبی است که تقریباً برای همه اتفاق می‌افتد، موسیقی در شما حسی و احساسی برمی‌انگیزاند، لحظه و زمان بودنی یا مکانی و جایی را تداعی می‌کند. در مواردی شما به ناکجایی سفر می‌کنید، تصویری ندارید اما «نت»‌ها شما را به خاطره‌ای می‌برد، شاید در کودکی یا دنیایی ناشناخته، بعضی از ملودی‌ها ماهیتی این‌چنین...

وب‌گاه فرارو

یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی استان کرمانشاه طبیعت «گلین» است که بسیاری از گردشگران را به بازدید از خود فرا می‌خواند.