چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

در راه تا رسیدن به محل قرار برای هر پرسشی که به ذهنم می‌رسید، موسیقی‌ای همراهش می‌شد، نکته عجیبی است که تقریباً برای همه اتفاق می‌افتد، موسیقی در شما حسی و احساسی برمی‌انگیزاند، لحظه و زمان بودنی یا مکانی و جایی را تداعی می‌کند. در مواردی شما به ناکجایی سفر می‌کنید، تصویری ندارید اما «نت»‌ها شما را به خاطره‌ای می‌برد، شاید در کودکی یا دنیایی ناشناخته، بعضی از ملودی‌ها ماهیتی این‌چنین...

وب‌گاه فرارو

یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی استان کرمانشاه طبیعت «گلین» است که بسیاری از گردشگران را به بازدید از خود فرا می‌خواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ صباحی فرد با تاکید بر اینکه همواره در کنار تمامی پیشرفت‌ها نباید از توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان غافل بود، تصریح کرد: آمادگی همه جانبه در همه حوزه ها، به‌خصوص در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی، دست دشمنان را در ایجاد تفرقه، هرج و مرج، آشوب و... کوتاه می‌کند.

وب‌گاه الف

امیر سرتیپ صباحی فرد در بازدید از مناطق پدافندی جنوب شرق کشور، توان رزم و آمادگی دفاعی یگان‌های پدافندی مستقر در جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ را مورد ارزیابی قرار داد.

خبرگزاری تسنیم

رهبر انقلاب سال 1403 را به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند که برخی از نمایندگان دیدگاه‌ها و نظرات خود را در این باره مطرح کردند که در این گزارش می‌خوانیم.

وب‌گاه الف

در حالی که در دولت های گذشته همواره تلاش می شد تا افراد و گروه های منتسب به دولت های وقت وارد مجلس شوند، اما دولت سیزدهم با کنار گذاشتن این روند، سنت شکنی کرد و انتخاب آزادانه مردم را معنای واقعی بخشید.

وب‌گاه الف

یکی از چالش های جدی که اقتصاد ایران در این رابطه با آن ها دست و پنجه نرم می کند، وجود فساد و رانت و در سطحی کلان تر، جذاب بودن دلالی در اقتصاد به جای انجام فعالیت های مولد اقتصادی است. بایستی سیاست ها و قوانینی وضع شوند که کفه گرایش و تمایل افراد به فعالیت های مولد اقتصادی را در قیاس با تمسک به فعالیت های غیرمولد و دلالی، سنگین‌تر کنند....

وب‌گاه خبر آنلاین

مجید انصاری گفت: در این سال‌ها به بهانه‌های مختلف و دلایل گوناگون ظلم‌های زیادی به بعضی از اشخاص و جریانات شده و بی‌انصافی‌ها و اتهامات ناروا و بی‌پایه و مصادیق گناهان کبیره مثل غیبت، تهمت، افترا، استهزا، تحقیر و تکفیر یکدیگر صورت گرفته و جریاناتی خودشان را حق مطلق فرض کرده‌اند و تصور کرده‌اند هرچه آنها از دین و انقلاب می‌فهمند، دیگران هم مکلف هستند همان را بفهمند؛ و غیر از آن هر که...

وب‌گاه الف

کشور ما کمتر از 40 سال است که وارد ساخت انواع پهپاد‌ها شده، اما به اذعان صاحب نظران غربی، ایران اکنون به یکی از قدرت‌های برتر پهپاد در جهان تبدیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهید دقایقی بنیان‌گذار لشکر 9 بدر و یکی از فرماندهان محبوب شهید ابومهدی المهندس بود. این در حالی است که تاریخ تولد این شهید پس از 70 سال در رسانه‌ها مبهم مانده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیأت انصارالحسین (ع) در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار می‌شود. در این مراسم امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است. این مراسم روز‌های 10، 12 و 14 فروردین از ساعت 22:30...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال82 احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی گلوی‌مان. دوسال بعدش سر همه‌مان را شیره مالید، زیر میز زد و همه را به هیچ حساب کرد و پاستورنشین شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم معنوی و پر فیض شب‌های قدرهمچون سال‌های قبل در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه و با همکاری هیات انصارالحسین (علیه السلام) از ساعت 22:30 الی 3 بامداد با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار خواهد شد. ضمنا حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت می‌باشد و همچنین امکان استفاده از فضای...

خبرگزاری تسنیم

راوی دفاع مقدس می گوید: در یادمان عملیات والفجر هشت علاوه بر بیان موضوعات رخ داده در این عملیات از حمله‌هایی می‌گوییم که کمتر به آن پرداخته شده. عملیات‌های دریایی و رزم مستقیم با آمریکا که نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس داشته است.

خبرگزاری دانشجو

دانشجوی دانشگاه آزاد جاجرم از سفر راهیان نور و مشاهده یادمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌نویسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم احیا شب‌های قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.