پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان ظهر امروز جمعه در یادمان شهدای والفجر 8 حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آرمان‌های آن‌ها نیز تجدید بیعت کرد. همچنین سرتیپ «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرتیپ دوم «نادر ادیبی» مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سرهنگ «روح الله محمد حسین زاده» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه با حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر هشت اروندکنار، با اعضای کاروان‌های راهیان نور و خادمان این مکان از نزدیک دیدار و گفت وگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی (ره) و بزرگداشت آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی (ره) در حرم مطهر امام خمینی (س) برگزار شد.

خبرگزاری میزان

رئیس‌جمهور با قدردانی از جان‌فشانی اقوام لر ایل بهمئی و چهارلنگ و رشادت‌های آن‌ها در دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم گفت: همه مردم به مرزبانی و وفاداری شما مدیون هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز جمعه در جمع باشکوه مردم ایذه اظهار کرد: از اینکه در جمع باصفا، صمیمی و ارزشمند مردم ایذه قرار دارم بسیار خرسند هستم. برای بنده و همکارانم که در این جمع با شکوه و با محبت شما مردم هستیم توفیق است، این همه ابراز محبت شما حتماً به اعتبار آن است که بنده به عنوان طلبه خدمتگزار و ارادتمند به مردم و ولایت هستم. رئیس جمهور...

وب‌گاه الف

رئیس جمهور از مسئله آب به عنوان مشکل اصلی منطقه نام برد و گفت: انتقال آب از سد کارون 3 به ایذه ضرورت قطعی است و در این سفر وزیر نیرو این مسئله را بررسی کرده و به مردم اطلاع دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور از مسئله آب به عنوان مشکل اصلی منطقه نام برد و گفت: انتقال آب از سد کارون 3 به ایذه ضرورت قطعی است و در این سفر وزیر نیرو این مسئله را بررسی کرده و به مردم اطلاع دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور در جمع مردم ایذه مسئله آب را اولین و مهم‌ترین مسئله قابل پیگیری در این سفر دانست و تاکید کرد که پیش از آمدن به شهرستان از استاندار، نماینده ولی فقیه و مسئولان محلی پیگیری کردم. وضعیت آب در اینجا سریعا باید به آن رسیدگی شود. انتقال آب از سد کارون 3 به دشت‌های ایذه برای آب شرب و کشاورزی ضروری و قطعی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید راز و رمز اثر وجودی شهدا را دریابیم تا در مسیر آنان به درستی گام برداریم.

وب‌گاه الف

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه باید راز و رمز اثر وجودی شهدا را دریابیم تا در مسیر آنان به درستی گام برداریم، گفت: در قصه پر عشق و سینه سوز شهدای ما، ارتشی، بسیجی و سپاهی فرقی ندارد و همه برادروارانه در کنار یکدیگر درس می دهند و درس می گیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در گزارش مطالعه و مرور اخبار این هفته حوزه کتاب و ادبیات 5 خبر مهم به چشم می‌آید. یک هفته به پایان سال 1402 باقی مانده است، اما سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچنان اخبار زیادی را در طول هفته به خود اختصاص داده است. در این هفته نیز دو خبر آغاز ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در این رویداد و اعلام محل برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی پس از حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر هشت اروندکنار به همراه فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با شناور از مرز آبی اروندرود بازدید کردند و از نزدیک آخرین وضعیت امنیتی در این منطقه را مورد بررسی قرار دادند. بر اساس این گزارش سردار سلامی همچنین در یادمان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه باید راز و رمز اثر وجودی شهدا را دریابیم تا در مسیر آنان به درستی گام برداریم، گفت که در قصه پر عشق و سینه سوز شهدای ما، ارتشی، بسیجی و سپاهی فرقی ندارد و همه برادروارانه در کنار یکدیگر درس می دهند و درس می گیرند.

خبرگزاری تسنیم

هر وقت می‌آمد مرخصی، ولو فرصت زیادی نداشت، حتماً به دیدار حاج‌آقا قرشی می‌رفت. جالب این‌که در آخرین مرخصی‌اش که آمد شهرضا، من ایشان را در حوزه علمیه حاج‌آقا قرشی ملاقات کردم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خوزستان دانشگاه استقامت ایران بود، گفت: خوزستان سرزمینی است که در آن، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن، مشق شد و اینجا همه سیاست‌های استکبار دفن شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیمسار «ناجی»، فرمانده نظامی وقت اصفهان، دستور داده بود که هر جا شهید همت را دیدند با گلوله مورد هدف قرار بدهند.