پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مصلحی در این برنامه گفت: کنگره 24 هزار شهید پایتخت اقدام بزرگی بود. 580 تن از این شهدا روحانیون بودند. مایه افتخار است برای روحانیون که در اقشار مختلف حاضر در دفاع مقدس، بیشترین حضور را داشتند. نقش روحانیت و اثرگذاری آن را خودم در دوران هشت سال جنگ تحمیلی دیدم. تحقیقاً می‌گویم که تمام استکبار تلاش می‌کند تا کلمه مقدس را از دفاع هشت ساله...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشنواره فرهنگی ره‌آورد سرزمین نور برنامه‌ای فرهنگی است برای حضور همه مردم و اقشار مختلف هنرمندان و ادیبانی که به نحوی دل در گرو هشت سال دفاع مقدس و دین به رزمندگان دارند. این جشنواره با هدف نشر و گسترش آثار فرهنگی، ادبی و هنری دفاع مقدس در میان آحاد مردم در استان‌ها ترتیب یافته است. وصف کوی عارفان عاشق و شرح حکایت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره جشنواره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس (جایزه کتاب سال دفاع مقدس) صبح امروز (سه‌شنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. در این مراسم سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امیر دریادار «حبیب‌الله...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فخری معین درباری مادر شهید سرلشکر ولی‌الله چراغچی از فرماندهان لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره جشنواره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس در تالار خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ گفت: شناخت هنرمندان گمنام انقلاب ضروری است و اینکه هنرمند شناخته نمی‌شود و تلاش می‌کند گمنام بماند قابل ستایش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

18 دی ماه سال 92، حادثه تلخ انفجار در پشت صحنه سریال «معراجی‌ها»، منجر به کشته شدن پنج نفر شد و غم بزرگی را در میان اهالی هنر بر جای گذاشت. 10 سال از بزرگترین پروژه حادثه‌ساز تلویزیونی «معراجی‌ها» می‌گذرد؛ اتفاقی که انفجار در پشت صحنه آن پنج تن از اهالی سینما را به کام مرگ کشاند. حالا بعد از گذشت یک دهه این بار در سریال الف‌ویژه «سلمان فارسی» شاهد حادثه دلخراش دیگری هستیم که به مرگ...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باقری گفت: تأکیدات پیوسته رهبر انقلاب بر کتابخوانی مسیری روشن را فراروی همگان ترسیم کرده است.

خبرگزاری تسنیم

سفر راهیان نور چه برای کسانی که دوران دفاع مقدس را تجربه کردند و چه برای آنهایی که آن ایام به هر علتی حضور نداشتند، می تواند تجربه دلنشینی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فخری معین درباری، مادر بزرگوار شهید سرلشکر ولی الله چراغچی از فرماندهان شجاع و مخلص لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس را به مردم شریف استان خراسان رضوی و به ویژه خاندان گرامی چراغچی تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

بیست و یکمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس با بررسی آثار متعدد و منتشر شده در سال 1401 به کار خود پایان داد.

خبرگزاری تسنیم

گروههای تفحص شهدا در روزهای 12 و 13 اسفند موفق به کشف پیکرهای مطهر 2 شهید دوران دفاع مقدس از منطقه شرق دجله عراق شدند.

خبرگزاری تسنیم

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به بیست و یکمین دوره جایزه ملی انتخاب بهترین کتاب دفاع‌مقدس پیامی صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه می‌توانیم به تعداد شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان کتاب داشته باشیم، گفت: امیدواریم همه کشور در راستای تحقق مطالبه رهبری مبنی بر رشد 100 برابری تولیدات دفاع مقدس پای کار بیایند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهید سرلشکر ولی‌الله چراغچی از فرماندهان شجاع و مخلص لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.