پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه مشرق نیوز

یک مقام بنیاد شهید پیرامون تشکیک عده ای در مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هشدار داد و از آن بعنوان یک تهدید نام برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی در حاشیه زیارت از این یادمان، با اشاره به شهادت شهید حاج ابرهیم همت و انجام عملیات پر حماسه بدر در این منطقه، گفت: دشمن تصور می‌کرد با رها ساختن آب در این منطقه و شلمچه می‌تواند مانع انجام عملیات شود، اما رزمندگان و قهرمانان ما نشان دادند که هیچ مانعی نمی‌تواند سد راه آن‌ها برای دفاع از کشورمان شود. وی تاکید کرد: بهداری رزمی در...

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در ایام نوروز تمامی نیروهای این وزارت برای ارائه خدمات رسانی در آماده باش کامل هستند.

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی کشور گفت: در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز برای تامین امنیت و آسایش مردم در کنار و همراه هموطنان خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش گفت: امروز فقط با قدرت و اقتدار ملی است که می‌توانیم از حق و حقوق خود و کشورمان دفاع کنیم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل نظارت برعرضه و نمایش سازمان سینمایی به ادعاهای مطرح شده در خصوص سینمای مستقل در ایران واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ حاتمی، ضمن بازید از نمایشگاه دستاورد‌های شهید سپهبد علی صیاد شیرازی هوانیروز ارتش در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولان ارشد این نیرو با بیان این‌که «به برکت انقلاب اسلامی، شاهد رشد، بالندگی، تحریم شکنی و اقتدار هوانیروز ارتش هستیم»، گفت: امروز شاهد آن هستیم که درصد آمادگی رزمی هوانیروز به نقطه بسیار مطلوبی رسیده و کار‌های ابتکاری و خلاقانه‌ای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام محسن قرائتی معلم قرآن، از پدران و مادران خواست تا روزی 10 دقیقه برای فرزندان و اعضای خانواده مطالبی را از روی تفسیر قرآن بخوانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر حاتمی گفت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بارها تاکید فرموده‌اند که تنها با «قوی شدن» می‌توانیم امنیت خود را حفظ کرده و در مسیر پیشرفت و تمدن سازی قرار گرفته و از آرمان‌های والای انقلاب و شهدای عزیز و دستاوردهای ملت بزرگ ایران اسلامی محافظت کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرتیپ حاتمی گفت: مهم‌ترین مولفه قدرت، مولفه نظامی است که می‌تواند از سایر مؤلفه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی محافظت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش تصریح کرد که «با مرور تحولات منطقه‌ای و بین المللی به این نتیجه و باور قطعی رسیده‌ایم که در جهان امروز، قدرت‌های ظالم و ستمگر جز زبان قدرت با هیچ منطقی، آشنا نیستند».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرحله نیمه‌نهایی اولین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری تئاتر شبستان، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی «تئاتر شبستان» عصر روز جمعه 18 اسفند با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام کمال خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: اینکه شعار بازگشت به مساجد را مطرح کردیم...

خبرگزاری تسنیم

قاضی‌زاده هاشمی گفت: بنیاد شهید در طول 2 سال گذشته تلاش کرد تا در عرصه ارائه خدمات به جامعه هدف خود کاملا زیرساخت‌های الکترونیک را فراهم کند و امروز این امر محقق شده است.

خبرگزاری تسنیم

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت بیستم اسفند «روز ملی راهیان نور»؛ این رویداد را فرصتی ستودنی برای تکریم ارزش‌های معنوی و انقلابی هشت سال دفاع مقدس و پشتوانه قدرت ملی در مسیر تحقق ایران قوی و تمدن سازی اسلامی دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، این بنیاد در بیانیه‌ای با گرامیداشت بیستم اسفند «روز ملی راهیان نور»؛ این رویداد را فرصتی ستودنی برای تکریم ارزش‌های معنوی و انقلابی 8 سال دفاع مقدس و پشتوانه قدرت ملی در مسیر تحقق ایران قوی و تمدن‌سازی اسلامی دانست. در ابتدای این بیانیه آمده است: هشت سال استقامت، مقاومت و دفاع در برابر...