پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: زنده نگاه داشتن تاریخ انقلاب اسلامی با تاکید مقام معظم رهبری بویژه در حوزه دفاع مقدس، به یک سنت تبدیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی گفت: با بیان اینکه علم در هر کشوری مظهر سیادت و جمال و جلال آن است، گفت: علم نشانه شکوه است، و ما باید این مظهر قدرت را از انحصار دشمنان دربیاوریم، زیرا آنان علم را با جهت گیری های ویرانگر شیطانی در جهان به فناوری و قدرت تبدیل می کند، و از علم قدرت ویرانگر می سازند.

خبرگزاری دانشجو

با تمدید مهلت ارسال تولیدات ایرانی برای شرکت در نخستین رویداد «بازی‌آرا»، بازی‌سازان تا 22 اسفند فرصت دارند برای شرکت در این جشنواره به سایت این رویداد مراجعه نمایند.

خبرگزاری تسنیم

تجلیل از امین‌الرعایا علاوه بر این‌که تجلیل از شخصیتی است که تمام زندگی خود را صرف اسلام و انقلاب اسلامی و خدمت به فرهنگ و تمدن و جامعه کرده است، تجلیل از حرکت فکری همه کسانی نیز هست که در این مسیر حرکت کردند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم آیین رونمایی از کتاب دوجلدی «به اروند رسیدیم» خاطرات جانباز کریم نصر اصفهانی فرمانده تیپ قمر بنی‌هاشم (ع) با حضور جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: انتظار دولت از بازاریان این است که به‌ویژه برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان نسبت به نظارت و کنترل قیمت‌ها توجه جدی داشته باشند.

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورها به دنبال خرید تجهیزات دفاعی ما هستند، افزود: کره، روسیه و آلمان خواهان خرید آب سنگین ایران شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تاکید کرد: ما فقط توانسته ایم در حوزه دفاعی به خوبی صنعتی شویم که باید تلاش زیادی برای حوزه‌های دیگر نیز انجام دهیم

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: انتخابات مصداق اقتدار و امنیت ملی ما است، انقلاب اسلامی توسط مردم به پیروزی رسید و تاکنون هر جا که مردم بوده‌اند توفیق داشته‌ایم.

وب‌گاه گسترش

در جلسه روسای اتحادیه‌های تحت پوشش اتاق اصناف، با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، تصمیم گرفته شد مسائل و مشکلات اصناف و بازاریان را در کارگروه‌های احصاء مورد بررسی قرار داده و با فوریت به رفع این مشکلات بپردازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورایعالی امنیت ملی تاکید کرد: تصور نکنید که فقط روسیه به دنبال تجهیزات دفاعی ایران است؛ خیلی از کشورها به دنبال خرید سلاح‌ها و تجهیزات ایران هستند؛ کره، روسیه، آلمان و بسیاری از کشورها درصدد خرید آب سنگین از ایران هستند

خبرگزاری تسنیم

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس در مراسم روایت پیشرفت 40 سالگی دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: انشالله در آینده نزدیک اثرات و محصولات این دانشگاه جهان را در بر می‌گیرد، من در این باره غلو نمی‌کنم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمدیان گفت: طبق گزارش آمریکایی‌ها بهترین کیفیت آب سنگین دنیا را ایران دارد. ما باید تولید علم را به تولید ثروت مبدل کنیم.

خبرگزاری تسنیم

یادواره سرداران شهید مهدی و حمید باکری فردا در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.