پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از رزمندگان دفاع مقدس می‌گوید: در عملیات والفجر هشت رزمندگان با یک مینی‌بوس از مازندران به فاو رسیدند و بدون سر و صدا در سنگر ما خوابیدند، شب مسئول پشتیبانی جنگ هر بار یکی از رزمندگان را صدا می‌زد و با خود می‌برد؛ بعد دوباره نیروی بعدی را صدا می‌زد اما هیچ یک از آنها به سنگر بازنمی‌گشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار میدان‌های جنگ بود، چه قبل از انقلاب و چه در سنگرهای دفاع مقدس، همیشه و در هر عرصه‌ای یکی از تأثیرگذارترین افراد بود و در جریان مبارزه با رژیم طاغوت نیز خوش درخشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همایش «عارف کربلائی» با موضوع گرامیداشت «مولا عبدالرحیم دماوندی» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر دماوند برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار با تاکید بر اینکه خوزستان در امتحان بزرگ دفاع مقدس نقش سنگر مقدم را داشت، گفتند: خوزستان منبع تولید درس‌های فراموش نشدنی فرهنگی و هویتی برای ملت ایران است و جای یک کار بزرگ فرهنگی درمورد خوزستان خالی است. ایشان برزگداشت یاد شهدا را درس، انگیزه‌بخش و ادای حق خواندند و افزودند: در دوران دفاع...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده فراجا گفت: اگر از شهدا اثر نگیریم در حقیقت به خودمان باختیم؛ همان طور که شهید باکری از امام حسین (ع) آموخت و وقتی برادرش به شهادت رسید چون نتوانست همه رزمندگان را برگرداند برادرش را هم تفاوت قائل نشد.

خبرگزاری میزان

متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره 24 هزار شهید استان خوزستان که در تاریخ شنبه 5 اسفند 1402 برگزار شده بود، امروز در محل برگزاری همایش در اهواز منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دانش آموزان سمپاد سراسر کشور صبح امروز (پنج شنبه 17 اسفند) با حضور سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «مجتبی باستان» رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و «الهام یاوری» رئیس مدارس سمپاد کشور از پایگاه پهپاد هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موقعیت حضرت علی اکبر (ع) بازدید کردند. سردار حاجی‌زاده در این بازدید...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رحیمی در حاشیه مراسم بدرقه کاروان زیارتی راهیان نور دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی تهران در مصاحبه با روابط عمومی عنوان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به قشر و زمان خاصی نیست و این دوران حماسه‌آفرین، نمایی واقعی از رشادت و ازخودگذشتگی مردان و زنانی است که با حضور همراه با بصیرت خود، زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم و پایه‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن تنها در یک میدان کوچک مردمان مظلوم و محاصره شده بدون آب، غذا و سلاح را بمباران می‌کند و به آن افتخار دارد که این سند نابودی امپراتوری آمریکا و انگلیس رژیم صهیونیستی است و چیزی جز شرمساری برای آنها نیست.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور با تاکید بر اینکه خانواده و حل مشکلاتِ موجود بر سر راه خانواده‌ها و مقابله با طلاق از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است، گفت: در یکی از جلسات با موضوع آسیب‌های اجتماعی در خدمت مقام معظم رهبری، نخستین پرسش ایشان درباره مسئله طلاق بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه انتظامی کشور تقریبا در همه روزهای هفته برای برقرای امنیت تلاش می کند و از جمله ماموریت های اخیر را (مراسم نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و 22 بهمن و انتخابات) با موفقیت پشت سر گذاشت، اظهار داشت: این در حالی بود که تعدادی از اعضای گروه های تروریستی برای اقدامات خرابکارانه وارد کشور شده بودند که قبل از هر اقدامی به همراه تجهیزات، دستگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنا به پیشنهاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با صدور حکمی از سوی سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرهنگ سید مجید جوشقانی به عنوان رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

مریم اردبیلی: گفتمان الگوی سوم از یک بحث کلی‌گویی مبهم به حوزه اجتماعی و نخبگانی، سپس به مصادیق علی الارض و حوزه سیاست گذاری و در حال حاضر هم به سپهر سیاسی منتقل شده است و قاعدتاً جبهه‌بندی و خط‌کشی‌ها خودش را می‌تواند واضح‌تر نشان بدهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از رزمندگان دفاع مقدس می‌گوید: در عملیات والفجر هشت رزمندگان با یک مینی‌بوس از مازندران به فاو رسیدند و بدون سر و صدا در سنگر ما خوابیدند، شب مسئول پشتیبانی جنگ هر بار یکی از رزمندگان را صدا می‌زد و با خود می‌برد؛ بعد دوباره نیروی بعدی را صدا می‌زد اما هیچ یک از آنها به سنگر بازنمی‌گشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید من حواسم جمع جمع است! آقا این‌ها اگر برای خلع سلاح ما بیایند، خداوکیلی می‌زنم. منظورش این بود که با اسلحه به سمتشان شلیک می‌کند.