پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره با نظر به تغییر ماهیت تهدیدات و منطبق با مشخصه‌های جنگ آینده، ارتقای آمادگی‌های دفاعی - تهاجمی را در دستورکار خود دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از تمامی اعضای هلال احمر که با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، وظیفه پوشش امدادی این مراسم را در سراسر کشور برعهده داشتند، قدردانی و تاکید کرد: پوشش امدادی هلال‌احمر در روز انتخابات 11 اسفند هم ادامه دارد. وی در ادامه افزود: از تولیت آستان حرم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار رشید گفت: برگزاری انتخابات مجلس مهمترین آزمون سیاسی - اجتماعی در سال جاری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سپاه واقعیتی شکل گرفته از متن و بطن انقلاب است. نهادی انقلابی که با انقلاب پدید آمد، با انقلاب رشد کرد و تا همیشه با انقلاب و انقلابی خواهد ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی باقری در انتقاد به سخنان الله کرم مبنی بر اینکه 6 درصد نامزدها گفته اند اصلاح طلب و 11 درصد اصولگرا هستند و 300 درصد مشارکت در ثبت نام ها افزایش یافته است، گفت: آقای الله کرم اصلا وزارت کشور از کجا می داند چه کسی اصلاح طلب است و چه کسی اصولگرا؟

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی گفت: رفتن بالا از آن دیوار جرثومه فساد (لانه جاسوسی) خوب است اما پای آن اعتقاد و پای آن حرکت ماندن خوب است، اراده باید با اخلاص باشد و نه فقط انجام دادن یک فعل.

خبرگزاری تسنیم

سید محمد نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح با صدور حکمی مهدی متولیان را به عنوان مدیر جدید انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس منصوب کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان نظام پزشکی در نشست خبری گفت که اگر درباره مشکلات موجود به نظرات تخصصی، دغدغه‌های دلسوزان و اساتید باتجربه، همچنین قانون توجه نشود، از بُن و اساس چیزی از پزشکی کشور باقی نخواهد ماند، چه کیفیت آموزش و چه اخلاق پزشکی.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرجدید انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس با حکم سید محمد نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح مهدی متولیان به عنوان مدیر جدید انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس جایگزین محمد حبیبی شد. مهدی متولیان متولد 1359 و فارغ التحصیل رشته گرافیک می‌باشد. از جمله سوابق و مسئولیت‌های وی می‌توان به روابط عمومی گروه مستند روایت فتح، مدیریت هنری سازمان بسیج دانشجویی و مسئولیت مرکز مطالعات بنیاد روایت فتح اشاره...