پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، جمهوری اسلامی را ثمره بیش از صد سال مبارزات مردم ایران دانست و گفت: عصاره تمام تلاش‌ها از نهضت مشروطه گرفته تا ملی شدن نفت و نهضت 15 خرداد در جمهوری اسلامی آمده یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلاصه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی با اعزام 540 هزار نفر به جبهه و تقدیم 3396 شهید و 23 هزار و 900 جانباز به کشور و انقلاب، جایگاه ویژه‌ای نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از 75 کتاب گویای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با حضور سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علی بخشی زاده معاون صدای سازمان صداوسیما، سردار مزینانی مسئول تبلیغات قرارگاه خاتم‌الانبیاء در دوران دفاع مقدس، سردار علی‌محمد نائینی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و مهدی شاملو مدیر رادیو ایران صدا در مرکز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای در سالروز ولادت باسعادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، صبح امروز، چهارشنبه، هیئت‌هایی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان دفاع مقدس در تهران، از فداکاری، صبر و ایستادگی آنان تجلیل کردند. سرپرستی این هیئت‌ها را حجج اسلام...

خبرگزاری تسنیم

نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز چهارشنبه از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز کلیپ چند دقیقه از یک مصاحبه جناب آقای دکتر شهریار زرشناس روزنامه نگار و پژوهشگر در حوزه ادبیات، فرهنگ، سیاست و فلسفه در فضای مجازی دیدم. صرف نظر از دیدگاه های ایشان اما در این کلیپ چند دقیقه ای از یک واقعیت تاریخی صحبت می کنند.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور قاریان قرآن از 44 کشور جهان در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: 40 شبکه تلویزیونی این دوره از مسابقات را پوشش می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

سردار علی فضلی لازمه مانایی و ماندگاری هر کار خیر و خوبی را انجام کار هنری دانست و گفت: هنر روایت حضرت زینب (س) است که عاشورا زنده مانده است.

خبرگزاری تسنیم

سردار نائینی با اظهار به این‌که کتاب‌های صوتی با حس و حال و باانگیزه و اعتقاد و هنرمندانه تولید می‌شوند، بیان کرد: کتاب‌های صوتی، تصویر واضحی از موقعیت‌ها و شخصیت‌ها انتقال می‌دهد، هنگام گوش دادن به کتاب‌های صوتی، درک احساسی افزایش می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

با وجودی که انسیه شاه‌حسینی گفته فیلمنامه «دست ناپیدا» را بر اساس خاطرات خودش نوشته‌است، اما پس از نمایش فیلم، سوالات زیادی به شباهت غیرقابل انکار فیلم به کتاب «حوض خون» اشاره داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ولی‌وند گفت: امیدواریم بتوانیم از تخصص و توانمندی یادگاران شهدا بیش از گذشته بهره‌مند شویم.

خبرگزاری دانشجو

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: از حضور و استفاده از توانمندی یادگاران ارتش در حوزه‌های مختلف در این دانشگاه استقبال می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم از تخصص و توانمندی یادگاران شهدا بیش از گذشته بهره‌مند شویم.

خبرگزاری تسنیم

جلسه شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران برگزار شد.

وب‌گاه الف

استاندار بوشهر با بیان اینکه بخشی از ساخت 2 واحد جدید نیروگاه اتمی بوشهر توسط سپاه پاسداران اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این تحولات و اتفاقات بزرگ به‌برکت انقلاب اسلامی به وقوع پیوسته است.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان رهبر انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان دفاع مقدس در تهران از آنان تجلیل کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان اعزامی رهبر انقلاب ضمن گفت‌وگو با جانبازان و خانواده‌هایشان، در جریان شرایط زندگی و درمان آنان قرار گرفتند.