پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه مشرق نیوز

در سالروز ولادت قمر بنی‌هاشم (ع) و روز جانباز، صبح امروز هیئت‌هایی از طرف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در منازل تعدادی از جانبازان دفاع مقدس در تهران، از فداکاری، صبر و ایستادگی آنان تجلیل کردند.

خبرگزاری تسنیم

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با حمایت سازمان ملی مهاجرت برای نخستین بار در سطح کشور اردوی فرهنگی، زیارتی راهیان نور را ویژه اتباع افغانستانی برگزار می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ارشاد گفت: نمایشگاه مطبوعات با حضور بیش از 600 واحد خبری، خبرگزاری، روزنامه و انسان‌رسانه برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صبح امروز هیئت‌هایی از طرف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در منازل تعدادی از جانبازان از فداکاری، صبر و ایستادگی آنان تجلیل کردند.

خبرگزاری میزان

صبح امروز هیئت‌هایی از طرف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در منازل تعدادی از جانبازان دفاع مقدس در تهران، از فداکاری، صبر و ایستادگی آنان تجلیل کردند.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مالیات هنرمندان با تاکید بر این جمله که "فضای حمایتی دولت از محصولات فرهنگی و اهالی فرهنگ نباید آسیب ببیند" گفت: تلاش داریم تفاهم نامه جامع مالیاتی را با سازمان مالیاتی برای اهالی هنر تنظیم کنیم.

خبرگزاری میزان

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شعر یکی از ابزار‌های مؤثر در جامعه محسوب می‌شود گفت: شاعران در دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند و در حال حاضر آمار شاعران سپاه به نسبت کل تعداد پاسداران عدد کمی نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی در شب میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس (ع)، در جمع خانواده ایثارگران دانشگاه تهران در تالار علامه امینی دانشگاه تهران، با تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: اگر روحیات و رفتار‌های ایثارگرانه فقط در بخشی از رفتار‌های بوروکراتیک ما جاری و ساری شود، 80 درصد مسایل و نارضایتی‌های ذی‌نفعان سازمان‌ها از نظام‌های بوروکراتیک برطرف...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران در دیدار با ایثارگران این دانشگاه گفت: مدیریت ناکارآمد در بهره‌گیری از رفتارهای ایثارگرانه باید اصلاح شود.

خبرگزاری دانشجو

روز چهارم شعبان یعنی سالروز ولادت حضرت عباس (ع) به عنوان «روز جانباز» نامگذاری شده است. به همین مناسبت مروری بر خاطره یکی از جانبازلان ارتشی داریم که نام او تا مدت‌ها به عنوان شهید ثبت شده بود. مرحوم سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب از هسته‌های اصلی شکل‌گیری ارتش انقلابی با همراهی شهیدان و بزرگوارانی چون قرنی، فلاحی، صیاد، نامجوی، کلاهدوز، اقارب‌پرست، سلیمی و ظهیرنژاد بود. قهرمان ایثارگری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس گفت: سپاه پاسداران چشم و چراغ ملت ایران است و همه ما قدردان مجاهدت شبانه روزی تمام سپاهیان هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی، سپاه را نماد مقاومت علیه زورگویان و سلطه‌گران جهان عنوان کرد و گفت: امروز این نهاد توانسته به الگویی موفق برای ایستادن نیروهای مردمی در برابر قدرت‌های زیاده‌خواه تبدیل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی در شب میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس (ع)، در جمع خانواده ایثارگران دانشگاه تهران در تالار علامه امینی دانشگاه تهران، با تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: اگر روحیات و رفتار‌های ایثارگرانه فقط در بخشی از رفتار‌های بوروکراتیک ما جاری و ساری شود، 80 درصد مسائل و نارضایتی‌های ذی‌نفعان سازمان‌ها از نظام‌های بوروکراتیک برطرف...

خبرگزاری تسنیم

علی سلیمیان گفت: امروز با توجه به شرایط کشور و جهان بیشترین نیاز به حفظ و انتقال روحیه‌ی انقلابی و دفاع مقدسی بین مردم احساس می‌شود

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محمدباقر قالیباف» در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه 25 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز پاسدار و جانباز، اظهار کرد: سپاه پاسداران امروز در جهان به نماد مقاومت علیه زورگویان و سلطه گران بدل شده و توانسته است الگویی موفق برای ایستادن نیرو‌های موفق مردمی در برابر قدرت‌های زیاده خواه ایجاد کند. وی بیان کرد: آموزه‌های امام راحل...

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید جلیلی با حضور در جمع دانش آموزان به سوالات آنان پاسخ داده است.