پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: همه پیروان ادیان توحیدی در ایران در کنار هم هستند و احساس غریبگی، غربت و جدایی ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جعفر طهماسبی از رزمندگان گردان تخریب تعریف میکند: بعضی از بچه‌ها سعی می‌کردند با پرسه دور چادر تبلیغات از خبرهای داخل جلسه مطلع شوند اما تنها صدایی که از داخل چادر می‌آمد صدای حاج جعفر بود که برای جمع، سوره کوثر را تفسیر می‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از دوستان شهید عباس مطیعی تعریف می کند: نیروهای ضد شورش خودشان را مخفی کرده بودند. ناگهان با باتوم به ما حمله کردند. تجربه اولمان بود و فرار کردیم. در حال فرار شعار می‌دادیم: «پشت به دشمن نکن ای مجاهد!»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مستند «غیر رسمی» که از سال 1399 اولین قسمت خود را با عنوان «دیدار راویان دفاع مقدس» به کارگردانی سیدعلی صدری‌نیا آغاز کرد، امروز از قسمت ششم خود با عنوان «از این طرف که منم» با گذری به موضوع اهتمام رهبر انقلاب به کتاب و کتابخوانی با حضور اصحاب رسانه اکران به عمل آورد. اصحاب رسانه ضمن تماشای کامل این مستند به گفتگو با سید علی صدری نیا کارگردان این...

خبرگزاری میزان

رئیس‌جمهور در آستانه سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز از تعدادی از جانبازان دفاع مقدس عیادت کرد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس‌جمهور عصر امروز سه‌شنبه به مناسب فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز، با حضور از پیش اعلام نشده در یکی از بیمارستان‌های تهران، از تعدادی از جانبازان دفاع مقدس بستری در این بیمارستان عیادت کرد.

وب‌گاه الف

مستند «غیر رسمی 6» که با عنوان «از این طرف که منم» به موضوع اهتمام رهبر انقلاب به کتاب و کتابخوانی پرداخته است، برای اصحاب رسانه به صورت اختصاصی به نمایش در آمد.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور به مناسب فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز در یکی از بیمارستان‌های تهران، از تعدادی از جانبازان دفاع مقدس بستری در این بیمارستان عیادت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس‌جمهور عصر امروز از تعدادی از جانبازان دفاع مقدس بستری عیادت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور عصر امروز به مناسب فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز، با حضور از پیش اعلام نشده از تعدادی از جانبازان دفاع مقدس عیادت کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور به‌مناسبت ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز، در یکی از بیمارستان‌های تهران از تعدادی جانبازان دفاع مقدس عیادت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور به مناسب فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز در یکی از بیمارستان‌های تهران، از تعدادی از جانبازان دفاع مقدس بستری در این بیمارستان عیادت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهور به مناسب فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز در یکی از بیمارستان‌های تهران، از تعدادی از جانبازان دفاع مقدس بستری در این بیمارستان عیادت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده کل سپاه با اشاره به حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت ایران نشان داد که هر قدر دشمن رعب آفرینی می‌کند مردم ترسی ندارند و آرام‌ترند و در صحنه حاضر هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از 34 عنوان کتاب مجموعه نیمه پنهان ماه با حضور سردار عباس بایرامی، رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، کریم خوشمرام قائم مقام بنیاد فرهنگی رایت فتح، مهدی محمدخانی مدیر انتشارات روایت فتح در بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار شد. محمدخانی در ابتدای برنامه ضمن تشکر از حضور خانواده شهدا و مهمانان برنامه گفت: این 34 اثر بار‌ها تجدید چاپ شده...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تفاوت معنادار آثار چهل و دومین جشنواره فیلم فجر نسبت به دوره های گذشته گفت: جشنواره جشنواره به الگوهای ایرانی و اسلامی نزدیک شده بود و از تبرج جاهلانه که همیشه جریان انقلابی متدین را آذر می‌داد بود.، خبری نبود.