پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار مهدی خواجه امیری معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع در شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز وزارت دفاع، با تبریک ایام با سعادت شعبان و میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، گفت: در نامه امام علی (ع) به مالک اشتر، سند آمده است که «لشکریان»، به فرمان خدا دژ‌های استوار مردم‌اند و زینت «حاکمان»؛ دین به آن‌ها عزت یابد و کار...

خبرگزاری تسنیم

کتاب‌های صوتی جدید بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور خانواده‌های معظم شهدا و صداهای ماندگار رادیو رونمایی و به زودی راهی بازار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «باغ کیانوش»، ماجرای تجاوز غریبه‌ها و دشمن، به آب، خاک و حریم شخصی قهرمانان داستان و واکنش آن‌ها در مقابل این تجاوز است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال نمایشگاه مطبوعات با نام نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار می‌شود که حتی انسان رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی هم در این نمایشگاه حضور دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن از هر مسیری که بخواهد وارد شود، سپاه و بسیج به اذن الهی راه را بر او بسته است، تاکید کرد: امروز به سپاهی رسیدیم که اگر در میدان جنگ نظامی باشد، با اعتماد به خداوند متعال، مطمئن هستیم، پیروز خواهیم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «شکارچی» خاطرات و زندگی‌نامه رزمنده دفاع مقدس و شهید مدافع حرم مصطفی رشیدپور به نویسندگی فرانک صف‌آرا منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«اگر جنگ کشتی‌ها باشد و کشتی‌های ما را بزنند، حتما به همان تعداد و حتی بیشتر از آن‌ها می‌زنیم. اگر جنگ به میدان‌های بیرونی کشیده شود، سپاه قدرت ساخت قدرت در بیرون را دارد. اگر دشمن به فتنه جهانی برای ما مانند سال 1401 بیاندیشد ما در میانه آن فتنه، بر او غلبه می‌کنیم.» فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن از هر مسیری که بخواهد وارد شود، سپاه و بسیج به اذن الهی راه را بر او بسته است، تاکید...

وب‌گاه خبر آنلاین

ریاست ستاد قطعنامه 598 به عهده دکتر روحانی بود که جلسات آن در ستاد قرارگاه خاتم‌الانبیاء برگزار می‌شد و او به عنوان نماینده فرمانده جنگ در مذاکرات شرکت می‌کرد.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن از هر مسیری که بخواهد وارد شود، سپاه و بسیج به اذن الهی راه را بر او بسته است، تاکید کرد: اگر جنگ کشتی‌ها باشد و کشتی‌های ما را بزنند، حتما به همان تعداد و حتی بیشتر از آن‌ها می‌زنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیدار صمیمانه فرماندهان و مسئولین عالی امروز و دیروز سپاه همزمان با سالروز میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار در نشست شکوه پاسداری در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

با بیان اینکه دشمن از هر مسیری که بخواهد وارد شود، سپاه و بسیج به اذن الهی راه را بر او بسته است، تاکید کرد: اگر جنگ کشتی‌ها باشد و کشتی‌های ما را بزنند، حتما به همان تعداد و حتی بیشتر از آن‌ها می‌زنیم.