شنبه 14 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

قاضی دادگاه منافقین گفت: جمهوری اسلامی ایران و قوه قضاییه عزم جدی را برای ایجاد صلح، عدالت و امنیت در جهان دنبال می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت صبح چهارشنبه 4 مهر 1403 با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت صبح چهارشنبه 4 مهر 1403 با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

وب‌گاه الف

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما را در جنگ تحریم کردند، اما خودمان صنایع نظامی‌مان را راه انداختیم، گفت: امروز ما به یک مکتب دفاعی و الگو‌های جدیدی از نبرد‌ها دسترسی پیدا کردیم و به کشور‌های دیگر همچون عراق، لبنان، فلسطین و یمن صادر کردیم؛ ما در آنجا نیستیم و نیروی انسانی نداریم، اما اندیشه، تفکر، نوع جنگ و مکتب دفاعی ما همانند اندیشه دفاع انقلاب صادر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در بیانیه سازمان بسیج اساتید کشور در حمایت از مردم مقاوم لبنان و محکومیت وحشی‌گری‌های رژیم خونخوار صهیونیستی در لبنان و غزه آمده است: جبهه مقاومت ظرف روز‌های آینده باز هم نشان خواهد داد سران رژیم صهیونیستی توان ایستادگی در برابر قدرت سپاه اسلام را نداشته و احدی در جهان توانایی یاری آنها را نخواهد داشت. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله...

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب «آذرخش و رقص فانتوم ها» گفت: جنگ پدیده زشت و ناخوشایندی است اما ما در دفاع مقدس، زیبا جنگیدیم و در این‌جهان بی‌آبرو به جنگ آبرو دادیم.

وب‌گاه الف

جمعی از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس ومقاومت فردا در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما مکلف هستیم در آموزش و پرورش فرهنگ ایثار و شهادت را بست و نشر دهیم. یکی از سیاست‌های مهم ما توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

خبرگزاری مهر

مسئول مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت گفت: در طول دفاع مقدس بیش از 100 هزار نفر امدادگر، پرستار، پزشک، متخصص و جراح به جنوب، غرب و شمال‌غرب اعزام شد که 85 درصد آنها نیروهای مردمی بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه گفت: در اجلاس حقوقدانان و وکلای کشورهای عضو بریکس، پیشنهاد تشکیل گروه مشترکی برای حمایت حقوقی از مردم فلسطین و غزه را مطرح کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت روز چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.

خبرگزاری تسنیم

در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت صبح چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

خبرگزاری مهر

جمعی از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت فردا در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

خبرگزاری میزان

جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت صبح چهارشنبه 4 مهر 1403 با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - علی حامدین، دفاع مقدس بخش جدایی ناپذیر تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. جنگ هشت ساله ایران سرشار از شخصیت‌ها آسمانی و رویداد‌هایی است که بیان سرگذشت آن‌ها، قطعا می‌تواند چراغ راه نسل امروز و فردا باشد. پرده سینما و قاب تلویزیون یکی از مکان‌هایی است که می‌توان به بهترین شکل داستان‌های دفاع مقدس را روایت کرد. با آغاز جنگ تحمیلی، کارگردان‌ها...