شنبه 14 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم بزرگداشت شهدای ادیان الهی "تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار" در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

خبرگزاری میزان

جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت صبح چهارشنبه 4 مهر 1403 با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

جلال غفاری قدیر با حکم رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح، دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت شد.

خبرگزاری مهر

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: برای تعداد حضور زنان در مجلس شورای اسلامی محدودیتی وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در طول هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع و معنوی در سطح مناطق مختلف شهر تهران خواهیم بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو حقوقدان شورای نگهبان از زنان نماینده که اهل دقت نظر هستند خواست تا ارتقابخش فرآیند قانون‌نویسی در مجلس شورای اسلامی باشند شورای نگهبان در این رابطه آماده همکاری با مجلس شورای اسلامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای نگهبان از زنان نماینده که اهل دقت نظر هستند خواست تا ارتقابخش فرآیند قانون‌نویسی در مجلس شورای اسلامی باشند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در طول هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع و معنوی در سطح مناطق مختلف شهر تهران خواهیم بود که به همت بسیجیان و سپاه تهران بزرگ برگزار خواهد شد.

وب‌گاه الف

مریم کاظم‌زاده بانویی است که به او لقب نخستین زن عکاس و خبرنگار جنگ را داده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای نگهبان از زنان نماینده که اهل دقت نظر هستند خواست تا ارتقابخش فرآیند قانون‌نویسی در مجلس شورای اسلامی باشند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان بسیج اساتید ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در لبنان از حکام کشور‌های اسلامی خواست در سازمان ملل خواست کردند توحش و نسل‌کشی صهیونیزم بین‌الملل را به تاسی از رییس جمهور ایران محکوم کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس مقام معظم رهبری برای کتاب «معبد زیرزمینی» نوشته معصومه میرابوطالبی تقریظ نوشتند. این کتاب توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و روانه بازار نشر شده است. «معبدزیرزمینی» رمانی بر اساس خاطرات مقنی‌ها از جنگ تحمیلی است. خاطراتی که هر چند تأثیر جالب توجهی در عملیات فتح‌المبین داشته، اما با وجود گذشت بیش از 30 سال از پایان...

وب‌گاه فرارو

یعقوب رضازاده، نماینده مردم سلماس در مجلس، با انتقاد شدید از حضور اتباع افغان در ایران و مسائل مربوط به ازدواج با زنان ایرانی و تملک املاک، خواستار برخورد جدی با این موضوع شد.