شنبه 14 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای نگهبان از زنان نماینده که اهل دقت نظر هستند خواست تا ارتقابخش فرآیند قانون‌نویسی در مجلس شورای اسلامی باشند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در طول هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع و معنوی در سطح مناطق مختلف شهر تهران خواهیم بود که به همت بسیجیان و سپاه تهران بزرگ برگزار خواهد شد.

وب‌گاه الف

مریم کاظم‌زاده بانویی است که به او لقب نخستین زن عکاس و خبرنگار جنگ را داده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای نگهبان از زنان نماینده که اهل دقت نظر هستند خواست تا ارتقابخش فرآیند قانون‌نویسی در مجلس شورای اسلامی باشند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان بسیج اساتید ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در لبنان از حکام کشور‌های اسلامی خواست در سازمان ملل خواست کردند توحش و نسل‌کشی صهیونیزم بین‌الملل را به تاسی از رییس جمهور ایران محکوم کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس مقام معظم رهبری برای کتاب «معبد زیرزمینی» نوشته معصومه میرابوطالبی تقریظ نوشتند. این کتاب توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و روانه بازار نشر شده است. «معبدزیرزمینی» رمانی بر اساس خاطرات مقنی‌ها از جنگ تحمیلی است. خاطراتی که هر چند تأثیر جالب توجهی در عملیات فتح‌المبین داشته، اما با وجود گذشت بیش از 30 سال از پایان...

وب‌گاه فرارو

یعقوب رضازاده، نماینده مردم سلماس در مجلس، با انتقاد شدید از حضور اتباع افغان در ایران و مسائل مربوط به ازدواج با زنان ایرانی و تملک املاک، خواستار برخورد جدی با این موضوع شد.

وب‌گاه فرارو

هفته دفاع مقدس همزمان با سالگرد حمله رژیم بعث عراق به خاک جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. تصاویری از محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم با لباس کردی و سعید جلیلی با لباس غواصی در جنگ ایران و عراق منتشر شده است.

وب‌گاه گسترش

یعقوب رضازاده، نماینده مردم سلماس در مجلس، در نطق امروز خود اظهار داشت: در قانون، ازدواج اتباع خارجی با زنان ایرانی ممنوع شده است. با چه منطقی قصد دارید این موضوع را با استفاده از عبارت "ازدواج شرعی" قانونی کنید؟ همچنین، با چه مجوزی به اتباع خارجی اجازه می‌دهید که املاک و اموال ایرانی را تملک کنند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت روز چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

زاینده‌رود از دیرباز نماد حیات و همبستگی در اصفهان بوده است. این رود نه‌تنها به زمین‌های کشاورزی حیات می‌بخشید، نمادی از حیات و پایداری برای مردم منطقه بود، آنان را به هم پیوند داد و زمینه‌ساز مشارکت گسترده در جبهه‌های جنگ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن حسن‌زاده با اشاره به برگزاری برخی از این ویژه برنامه‌ها در طول هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری ویژه برنامه معنوی آبروی محله، برگزاری یادواره‌های محلی شهدای دفاع مقدس در سطح مساجد شهر تهران، دیدار با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، زیارت و غبار روبی مزار شهدا در بهشت زهرا (س) و مزار شهدای گمنام در سطح محلات، فضاسازی شهری دفاع مقدسی با استفاده...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح، در سفر به استان همدان با خانواده سردار شهید ستار ابراهیمی از فرماندهان برجسته استان همدان دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

سازمان بسیج اساتید در بیانیه ای ضمن محکومیت جنایت در لبنان تاکید کرد: حکام کشورهای اسلامی که در مجمع عمومی سازمان ملل فرصتی یافته اند، توحش صهیونیزم را به تاسی از رییس جمهور ایران محکوم کنند.