شنبه 14 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور روحانی در دولت دوازدهم توئیتی در خصوص دیدار روز چهارشنبه رهبر انقلاب منتشر کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه با تشکیل شورا‌های حل اختلاف بهره‌وری رشد بسیار خوبی داشته است از صلح و سازش در 43 درصد از دعاوی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه دستگاه قضایی از انتقال زندان‌ها استقبال می‌کند، گفت: دستگاه قضایی راههای جدیدی را برای تحقق این سیاست دنبال کرده که یکی از این راه‌ها استفاده از پابندهای الکترونیکی است.

وب‌گاه الف

سخنگوی قوه قضائیه از باز شدن پای 2 رمال به پرونده فساد فوتبال خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: واقعه شهدای منا تداعی‌کننده واقعه کربلا است.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال گفت: در این پرونده تمامی متهمان با تودیع وثیقه از زندان آزادند.

خبرگزاری مهر

دو کتاب «رفاقت به سبک تانک» و «گردان قاطرچی‌ها» در قالب برنامه‌های فرهنگسرای گلستان برای هفته دفاع مقدس، به نوجوانان معرفی و خوانش می‌شوند.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اقدام‌ها برای بهبود وضعیت خدمت کارکنان وظیفه به حول و قوه الهی کماکان ادامه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر بختیاری: تضعیف ارتش بهترین خبر برای صدام بود که خودش را برای حمله آماده کند، محسن رفیق‌دوست: جنگ را شروع کردند برای مقابله با انقلاب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه‌برنامه «با این ستاره‌ها می‌توان راه را پیدا کرد» در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار میشود. لازم به ذکر است ویژه برنامه «با این ستاره‌ها می‌توان راه را پیدا کرد» به مناسبت هفته دفاع مقدس از امشب تا جمعه، 6 مهر، بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) قطعه 40 تهران برگزار می‌شود. ضمنا این برنامه با حضور...

خبرگزاری مهر

مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: اگر بتوانیم به درستی، قهرمانانی که در دفاع مقدس با ازخودگذشتگی جان خود را فدا کردند به جوانان معرفی کنیم، آن‌ها دیگر به دنبال قهرمانانی پوشالی نخواهند رفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی فرارسیدن پنجمین روز هفته دفاع مقدس و روز سرباز را تبریک گفت.