شنبه 14 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در بیست و هشتمین هیأت عمومی دیوان محاسبات گفت: در ابتدا به مردم و خانواده‌های داغدار در شهرستان طبس به خاطر واقعه تلخ معدن تسلیت می‌گویم و برای همه آن عزیزان از دست رفته آمرزش و مغفرت خواستارم و ان‌شاءالله به خانواده آن‌ها صبر و اجر داده شود. وی افزود: وظیفه همه ما این است که درمورد این حادثه رسیدگی جدی کرده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بی‌بی‌سی فارسی روز شنبه 31 شهریور فیلم مستند «کودک‌سرباز» ساخته جدید پگاه آهنگرانی را برای مخاطبانش پخش کرد. بی‌بی‌سی فارسی روز شنبه 31 شهریور فیلم مستند «کودک‌سرباز» ساخته جدید پگاه آهنگرانی را برای مخاطبانش پخش کرد. روزنامه فرهیختگان دراین باره نوشت نوشت: نزدیک به یک سال می‌شود که رژیم اشغالگر قدس از زمین و هوا تهاجمی همه‌جانبه را علیه مردم غزه و کرانه باختری آغاز کرده و از آن زمان...

وب‌گاه مشرق نیوز

پیکر مرحوم دکتر «رضا سراج» معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با حضور مقامات کشوری و لشگری تشییع شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به دولت نامه نوشتم که لایحه بودجه ارسالی از دولت به مجلس باید حتماً بر اساس اولویت‌های برنامه هفتم باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم سراج همواره در جهت سربلندی ملت ایران و پیاده کردن احکام الهی تلاش کرده و یاد و خاطره‌اش در دل‌ها باقی خواهد ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز ارتباطات، رسانه و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی درگذشت رضا سراج را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم سراج همواره در جهت سربلندی ملت ایران و پیاده کردن احکام الهی تلاش کرده و یاد و خاطره‌اش در دل‌ها باقی خواهد ماند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیست و هشتمین جلسه هیئت‌عمومی دیوان محاسبات کشور با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

یکی از فرمانده دفاع مقدس مطرح کرد: اشتباه سران رژیم بعث عراق و توهم این که می‌تواند پیروز شود.

خبرگزاری مهر

کشوری داشت استارت می‌زد که رحیم بدو بدو آمد. «یدالله بیا پایین من می‌خواهم بروم.» گفتم بابا من می‌خواهم بروم. شاید این‌علاقه‌ای که بچه‌ها برای دفاع از مملکت داشتند الان خنده‌دار بیاید.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بر اصلاح ساختار درون‌سازمانی، ضرورت توجه به تخصص‌گرایی و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای بیگانه علیه صنعت گاز تأکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس دفاع مقدس با عنوان «در راه فتح قله ایم» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور و سخنرانی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم و جمعی از مسوولین استان در نگارستان اشراق معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد. سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم در این مراسم ضمن تبریک مقارن شدن هفته...

خبرگزاری دانشجو

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با بیان اینکه آنچه تا به حال در مورد دفاع مقدس در سینما ساخته شده است، قطره‌ای از یک اقیانوس هم نیست، خاطرنشان کرد باید مسئولین هرچه سریع‌تر به این ژانر توجه کنند.

خبرگزاری دانشجو

بیست‌و‌هشتمین جلسه هیأت عمومی دیوان محاسبات کشور با با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.