شنبه 14 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل و بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه - بصره به معنای توسعه روابط، ترانزیت کالا و مسافر میان ایران و عراق است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

بی‌بی‌سی فارسی هم روز شنبه 31 شهریور در واکنش به سالگرد آغاز دفاع جانانه فرزندان ایران در برابر حزب بعث عراق فیلم مستند «کودک‌سرباز» ساخته جدید پگاه آهنگرانی را برای مخاطبانش پخش کرد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه «وادی» از اول مهر حوالی ساعت 18:45 از شبکه دو سیما روی آنتن رفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

نشست فرماندهان دوران دفاع مقدس با رسانه‌های بین‌المللی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

فیلم‌کوتاه «خوانا بنویسید» به کارگردانی مرتضی علیزاده به مناسبت هفته دفاع مقدس، روز سه‌شنبه 3 مهر از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی از تمدید مهلت ثبت‌نام سرویس مدارس تا آذرماه خبر داد. شادی مالکی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، در مراسم بازگشایی مدارس و بهره‌برداری از ناوگان سرویس مدارس ویژه تهران، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به ارائه خدمات این سازمان به دانش‌آموزان پایتخت اشاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در دربی 104 به جان‌باختگان حادثه معدن طبس ادای احترام می شود.

خبرگزاری مهر

در روز آغازین دفاع مقدس تیز پروازان پایگاه ششم شکاری بوشهر نقش بسزایی در موفقیت عملیات بزرگ کمان 99 ایفا کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت جان باختگان حادثه معدن طبس، پیش از مسابقه دربی، قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت به مناسبت ادای احترام به درگذشتگان این حادثه اعلام می‌شود. در ضمن به دلیل برگزاری مسابقه دو تیم استقلال - پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک و محدودیت جایگاه خبرنگاران و همچنین کوچک بودن پیست ورزشگاه...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده سپاه مازندران با تکذیب آتش افز‌وزی گروه فیلمبرداری در جنگل هیرکانی مازندران گفت: برخی معاندین در این ماجرا به دنبال حاشیه‌سازی برای گروه فیلمبرداری بود‌ند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرقه‌ی رجوی جمعا در نشریات خود به 141 مورد عملیات پشت جبهه علیه رزمندگان ایرانی اشاره و اعتراف کرده است. بیش‌ترین فراوانی مربوط به سال 1364 است با 107 مورد عملیات و بیش‌ترین تعداد شهید (16 نفر) در سال 1361 به نیروهای رزمنده‌ی ایرانی تحمیل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دیدار استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال با یک دقیقه سکوت آغاز خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار علی‌محمد نائینی سخنگوی سپاه پاسداران: سردار رضا سراج یک شخصیت بسیار ارزشمند در عرصه‌های مختلف و در دوران دفاع مقدس یک رزمنده و فرمانده جبهه‌های جنگ بود.

خبرگزاری مهر

نشست فرماندهان دوران دفاع مقدس با رسانه‌های بین‌المللی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.