شنبه 14 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو

سردار محمدعلی نائینی، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: سردار رضا سراج یک شخصیت بسیار ارزشمند در عرصه‌های مختلف و در دوران دفاع مقدس یک رزمنده و فرمانده جبهه‌های جنگ بود. وی افزود: ویژگی ممتاز او این بود که دشمن شناس بود و دشمن را در لباس جنگ نرم به خوبی شناخت و متناسب با نیاز روز و روش و شیوه دشمن، کار جهادی انجام می‌داد. سردار نایینی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که عملکرد بودجه و بی‌انضباطی‌ها باید به‌طور شفاف و روشن به مردم گزارش شود، گفت: این گزارش ها نقش بازدارندگی دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه ضمن ارائه دستورات ویژه در مورد حادثه معدن زغال‌سنگ، گفت: مسئولان و دستگاه‌های ذیربط باید آسیب‌شناسی دقیقی به عمل آورند که دیگر شاهد تکرار این قبیل حوادث ناگوار نباشیم.

خبرگزاری مهر

آئین رونمایی از کتاب «جهانگیر: یادنامه جهانگیر خسروشاهی» نوشته مهدی کاموس فردا سه‌شنبه سوم مهر در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

رییس قوه قضاییه گفت: حدود سه سال است که مکرراً تاکید داریم که در قبال وضعیت ممنوع‌الخروجی‌ها ساماندهی صورت گیرد و به‌گونه‌ای نباشد که افراد در حین سفر، در فرودگاه و در کنار خانواده‌شان، متوجه ممنوع‌الخروجی خود شوند؛ مع‌الأسف همچنان مصادیقی از این موضوع مشاهده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به شخصیت مرحوم رضا سراج گفت: او تمام عمرش، مجاهدت در راه انقلاب اسلامی بود و در کنار این جهاد، اخلاق و زیست مومنانه داشت و یک انسان در تراز انقلاب اسلامی و پاسدار و استاد دانشگاه تراز نظام بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع مدیران دیوان محاسبات گفت: به دولت نامه نوشتم که لایحه بودجه ارسالی از دولت به مجلس باید حتماً بر اساس اولویت‌های برنامه هفتم باشد و دیوان محاسبات هم حتماً باید مطابق با برنامه هفتم، بررسی‌های خود را انجام دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک نویسنده با انتقاد از عدم حمایتِ نویسندگان بزرگ حوزه دفاع مقدس گفت: جای اینکه از بزرگان حمایت کنیم خواستیم افرادی را تربیت کنیم که در این حوزه شروع به نوشتن کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجهیز نیروی دریایی سپاه به امکانات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی باعث افزایش اقتدار این نیرو در پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی در آب های خلیج فارس شده است.

خبرگزاری مهر

بخش مجازی سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت از یکم تا سیزدهم مهر (1403) در سامانه بازار کتاب فعال است.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با نهمین سالگرد فاجعه منا، مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با حضور بر مزار شهدای این دو فاجعه، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار محسن رضایی در گفت‌وگویی، با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدای بزرگوار دفاع مقدس، به خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز، به ویژه ایثارگران شیمیایی، تبریک گفت و بر لزوم قدردانی از ایثارگری‌های آنان تاکید کرد. سردار محسن رضایی گفت: دفاع مقدس نه‌تنها از بعد نظامی و فداکاری‌ها، بلکه با نگاهی جامع، از ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نیز...

خبرگزاری مهر

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید چهاردهمین زنگ دانش‌آموز شهید در گلزار شهدا بهشت زهرا (س) نواخته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زنده‌یاد حبیب الله صادقی هنرمند برخاسته از نسل نقاشان دفاع مقدس بود که تا پایان عمرش به شهدا وفادار ماند و به بوم نقاشی‌اش آتش‌بس نداد.