یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: از ساعات اولیه گزارش وقوع حادثه معدن طبس مدیران وزارتخانه‌های صمت، کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین استاندار خراسان جنوبی و مسئولان هلال احمر در صحنه حضور دارند.

خبرگزاری تسنیم

گروهک منافقین که دست‌شان به خون ملت ایران آغشته است، حالا در ماجرای معدن طبس به‌صورت نمایشی با کارگران اظهار همدردی می‌کنند و فکر می‌کنند که می‌توانند نقابی بر جنایات خود بزنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول رئیس جمهور با تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ طبس گفت: در جلسه امروز گزارش‌های جامعی از روند درمان مجروحان و مصدومان این حادثه تلخ ارائه شد که از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌خواهیم تلاش‌ها با جدیت بیشتری هم در درمان مصدومان طبس و هم مداوای مجروحان حادثه تروریستی لبنان ادامه یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس جمهور با تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ طبس گفت: در جلسه امروز گزارش‌های جامعی از روند درمان مجروحان و مصدومان این حادثه تلخ ارائه شد که از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌خواهیم تلاش‌ها با جدیت بیشتری هم در درمان مصدومان طبس و هم مداوای مجروحان حادثه تروریستی لبنان ادامه یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم تشییع سردار رضا سراج فردا دوشنبه ساعت 09:30 صبح در حسینه کربلا - خیابان اندرزگو برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن دعوت به وفاق و همدلی داخلی و جمع‌شدن تمام گروه‌ها زیر سایبان ولایت، گفت: انقلاب سومی در پیش داریم که اهمیت آن از انقلاب جمهوری اسلامی و جنگ تحمیلی بالاتر است.

وب‌گاه الف

مسئول کارگروه اجتماعی شورای راهبری رئیس جمهور با بیان اینکه پزشکیان مراقب زندگی مردم است، گفت: حواس ایشان به زندگی‌های مردم است و نمی‌خواهند بدون در نظر گرفتن مردم جراحی‌های سخت انجام دهند.

خبرگزاری مهر

مرکزارتباطات، رسانه و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی عروج ملکوتی مرحوم رضا سراج را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

مراسم تشییع سردار رضا سراج فردا دوشنبه ساعت 09:30 صبح در حسینه کربلا - خیابان اندرزگو برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر حوزه‌های علمیه خطاب به طلاب جوانی که امروز مفتخر به لباس روحانیت می‌شوند گفت: طلابی که افتخار پیدا می‌کنید عمامه دین و نماد فداکاری را به سر بگذارید، این عمامه نماد متعالی دین و انقلاب اسلامی است چرا که انقلاب اسلامی برآمده از این تاریخ است.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گسست‌های قومی، مذهبی، نسلی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌توانند برای جامعه منسجم و توسعه گرا مخاطره آمیز باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی «وصل نیکان»، «مهاجر»، «بلمی به سوی ساحل»، «پرواز در شب»، «مستطیل قرمز»، «افق»، «تک تیر انداز»، «ایستاده در غبار»، «هور در آتش»، «کیمیا»، «آبادان یازده 60»، «شیار 143»، «تنگه ابوقریب»، «جنگ نفت کش ها»، «بی قرار»، «لیلی با من است»، «فرزند خاک»، «شماره 10» و «مقاومت»؛ در طول هفته دفاع مقدس از شبکه‌های یک، تهران، آموزش و نمایش روی آنتن...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا پازوکی در نشست اساتید مشاور، اعضای هیئت علمی، مدیران و کارشناسان شاهد و ایثارگر منطقه 10 آمایشی دانشگاه علوم پزشکی ایران به تشریح اهمیت آموزش به دانشجویان شاهد و ایثارگر به ویژه دانشجویانی که دارای سرپرست نیستند، پرداخت. وی با اشاره به تجربیات 5 ساله خود در زمینه مسئولیت معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادوار گذشته ادامه داد:...

خبرگزاری خبرنگاران جوان