یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

در مراسم رژه نیروهای مسلح که روز گذشته برگزار شد، از «شاهد 136B» جدیدترین پهپاد انتحاری ایرانی روزنمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی همزمان با هفته دفاع‌مقدس جشنواره‌ای از فیلم‌های جنگی راه انداختند و شبکه امید هم به طور ویژه جشنواره‌ای از فیلم با حال و هوای مدرسه تدارک دید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از سردار سلیمانی در دوران جنگ تحمیلی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از رئیس دولت های نهم و دهم و سعید جلیلی در جنگ ایران و عراق را می بینید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه هیئت دولت محمدرضا عارف پس از ارائه گزارش‌های مربوط به اقدامات صورت گرفته در معدن زغال سنگ طبس، با تسلیت به خانواده‌های جانباختگان این حادثه گفت: از ساعات اولیه گزارش وقوع این حادثه، مدیران وزارتخانه‌های صمت، کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین استاندار خراسان جنوبی و مسئولان هلال احمر در صحنه حضور دارند و از وزارت بهداشت و درمان می‌خواهیم...

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله خامنه‌ای: «... بحث شد که این مسائل را چگونه به مردم اطلاع دهیم و چطور به آنان توضیح دهیم در مقابل جنگی قرار گرفته‌اند که ابعاد و زمان آن مشخص نیست؟ بالاخره تصمیم جمعی بر این شد که من به عنوان نماینده امام (ره) در شورای عالی دفاع.... مطلب را با مردم در میان بگذارم»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع «سردار رضا سراج» سخنگو و معاون ارتباطات دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، پیشکسوت دفاع مقدس و فعال فرهنگی و جهادی فردا (دوشنبه، 2 مهرماه) ساعت 9 صبح در حسینیه کربلا واقع در خیابان اندرزگو برگزار می‌شود. همچنین؛ مراسم تدفین حوالی ظهر (دوشنبه، 2 مهرماه) در امام‌زاده اسماعیل زرگنده قلهک برگزار خواهد شد. مراسم گرامیداشت آن سردار فقید نیز امشب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک جوان تبریزی با حفظ 33 عدد در چهارثانیه توانست رکورد گینس را به نام خود ثبت کند.

وب‌گاه فرارو

سردار شکارچی با اشاره به نقش آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: اگر آمریکا دست از حمایت این رژیم غاصب بردارد، اسرائیل حتی 24 ساعت هم دوام نخواهد آورد و نابود خواهد شد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری مهر

همزمان با فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس، مراسم گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس با عنوان «روایت مَعبَر» در مجموعه باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه گزارش های جامعی از تلاش های صورت گرفته برای درمان مصدومان حادثه معدن طبس و حوادث تروریستی لبنان ارائه شده است، به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور داد تا تلاش‌ها در این حوزه تا درمان تمامی مصدومان و مجروحان با جدیت ادامه یابد.

خبرگزاری مهر

پویش تولید محتوا و کتاب‌خوانی، با محوریت کتاب «پاسخ‌های اجمالی به چند پرسش جنگ تحمیلی» همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ طبس گفت: در جلسه امروز گزارش‌های جامعی از روند درمان مجروحان و مصدومان این حادثه تلخ ارائه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم تشییع «سردار رضا سراج» سخنگو و معاون ارتباطات دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی فردا ساعت 9 صبح در حسینیه کربلا برگزار می‌شود.