یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار سرتیپ محمد زهرایی رئیس دفتر ارتباطات نیرو‌های مسلح به مناسبت چهل و چهارمین سالروز دفاع مقدس از موزه و نمایشگاه دائمی دفاع مقدس نزاجا واقع در سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا که توسط جوان‌ترین سرهنگ ارتش مدیریت می‌شود، بازدید و با پرسنل و کادر این سازمان...

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای نگهبان ضمن نواختن زنگ آغاز سال نو تحصیلی در یکی از مدارس تهران، گفت: ایران باید توسط فرزندان همین کشور ساخته شود و تجربه نشان داده است دولت‌های بیگانه دلسوز مردم ایران نیستند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور و المپیادهای علمی با حضور وزیر علوم و سخنگوی دولت برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس آورده است: هر ساله با فرارسیدن 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره بزرگ مردانی که با تأسی از یاران سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام امت لبیک گفته و در کربلای ایران اسلامی حماسه‌ای جاوید آفریدند در اذهان زنده می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در دبیرستان دخترانه شاهد معراج، ضمن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، گفت: شروع سال تحصیلی را تبریک عرض می‌کنم، در حال حاضر مسئولان آموزش و پرورش تلاش بسیاری می‌کنند تا بستری را برای رشد عزیزان شما فراهم کنند. وی افزود: یکی از ویژگی‌هایی که خداوند در کمال خود...

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شخصیتهای علمی و دانشگاهی درگذشت مرحوم سراج از مسئولان سابق بسیج دانشجویی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری مهر

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ ایثار توسط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دبیرستان دخترانه شاهد معراج، نواخته شد.

خبرگزاری مهر

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به همراهی همه جانبه حوزه علمیه در دفاع مقدس گفت: طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس نقش مؤثری برعهده داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای نگهبان در پیامی درگذشت سخنگو و معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پیامی، در گذشت مجاهد دوران دفاع مقدس، مرحوم رضا سراج را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در پی درگذشت مجاهد دوران دفاع مقدس مرحوم رضا سراج پیام تسلیتی صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر دادگستری با حضور در هنرستان دخترانه شهادت در منطقه 6 آموزش پرورش تهران، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا در آورد.

خبرگزاری مهر

وزیر دادگستری با حضور در هنرستان دخترانه شهادت در منطقه 6 آموزش پرورش، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا در آورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در پیامی درگذشت رضا سراج، سخنگو و معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت مرحوم مغفور آقای دکتر رضا سراج سخنگو و معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی موجب تأسف فراوان شد. عمر با برکت آن مرحوم،...

خبرگزاری مهر

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بیانیه‌ای دفاع مقدس را فصل شکفتن گل‌های خونین در باغچه ایران دانست.