یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

محفل شعر «باران بهشت» در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد و نوشاعران میلاد باسعادت پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته دفاع مقدس را جشن گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی طی پیامی درگذشت مجاهد دوران دفاع مقدس مرحوم رضا سراج را تسلیت گفت که متن آن به شرح زیر است: بسمه تعالی انا لله و انا الیه راجعون برادر عزیز، مجاهد دوران دفاع مقدس و دفاع از انقلاب اسلامی، رضا سراج پس از عمری مجاهدت برای اسلام و انقلاب دعوت حق را لبیک گفت. سوابق درخشان این عزیز فقید در سنگر دانشگاه و علم و امنیت...

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار شکارچی با اشاره به نقش آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: اگر آمریکا دست از حمایت این رژیم غاصب بردارد، اسرائیل حتی 24 ساعت هم دوام نخواهد آورد و نابود خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، پیامی صادر کرد متن پیام حسین سیمایی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم تقارن مبارک ماه مهر، آغاز سال تحصیلی جدید را با موسم هفته غرورآفرین دفاع مقدس و هفته پر خیر و برکت وحدت را حُسن آغاز سال تحصیلی جدید می‌دانم و امید دارم منش ایثار و آزادگی و خلق عظیم پیامبر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی دریایی ارتش: بزرگترین رزمایش مشترک نیروی دریایی ارتش و سپاه به زودی اجرا می‌شود فرمانده نیروی دریایی ارتش از اجرای بزرگترین رزمایش مشترک نیروی دریایی ارتش و سپاه به زودی خبر داد. امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، در حاشیه رژه اقتدار نیروهای مسلح در بندرعباس، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نیروهای مسلح در صحنه رزم، با واژه‌ی زیبای وحدت...

وب‌گاه گسترش

رئیس پلیس راهور تهران اعلام کرد که 65 نقطه ترافیکی شناسایی شده است و افزود: امروز صبح، بار ترافیکی بزرگراه‌ها نسبت به قبل 30 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری مهر

مشاور امور بانوان فرمانداری تهران گفت: بر اساس بانک اطلاعاتی فرمانداری تهران، 136 گروه جهادی در راستای اقدامات مرتبط با حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری در پایتخت فعالیت دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

موسم گشایش مدارس در سرزمین فرهنگ و فرزانگی که همزمان با هفته دفاع مقدس و ایثارگری حماسه سازان عرصه جهاد و فداکاری است، بر عموم مدیران، فرهنگیان، اولیاء و دانش آموزان عزیز این آینده سازان کشور اسلامی تبریک و تهنیت باد. مهرماه فصل رویش دانایی و آغاز سفر در مسیر علم و دانش و تابش خورشید علم بر سرزمین دلهای پاک و مصفای نونهالان این سرزمین است.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد: امیدوارم با رویکرد «وفاق ملی» در ایجاد محیط علمی با نشاط، سالم و آرام برای نسل آینده‌ساز میهن اسلامی گام‌های مؤثر برداریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: ارتقای نظام آموزشی، کیفیت آموزشی و توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش و ترویج اقامه فرهنگ نماز از الویت‌های ماست. وزیر آموزش و پرورش گفت: ارتقای نظام آموزشی، کیفیت آموزشی و توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش و ترویج اقامه فرهنگ نماز از الویت‌های ماست. به گزارش عرشه آنلاین؛ وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه راه سربلندی ایران از مدرسه می‌گذرد گفت: از معلمان می‌خواهم در...

خبرگزاری تسنیم

برترین‌های مرحله پایانی مسابقات اسکیت سرعت دستجات آزاد دختر در رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان مشخص شدند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه در پیامی در گذشت سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور در پیامی درگذشت مرحوم رضا سراج سخنگوی دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی را تسلیت کفت.