یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

اسکندر مومنی تاکید کرد: از همه قومیت‌ها از جمله کردها برای مدیریت و استفاده از آنان در وزارت کشور استفاده خواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس آورده است: هر ساله با فرارسیدن 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره بزرگ مردانی که با تأسی از یاران سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام امت لبیک گفته و در کربلای ایران اسلامی حماسه‌ای جاوید آفریدند در اذهان زنده می‌شود. در...

وب‌گاه خبر آنلاین

ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: امروز دفاع مقدس در مقیاس و جغرافیای جدیدی در سطح منطقه در مقابل رژیم جنایت پیشه اسرائیل جاری است که البته سرنوشت این جنایت‌کاران نیز چیزی جز سرنوشت صدام تبهکار نخواهد بود.

خبرگزاری مهر

رییس جهاد دانشگاهی در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدی بر نقش انکارناپذیر جوانان تحصیل‌کرده در توسعه علم و فناوری و تقویت خودکفایی کشور تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

مستند «چشمان نجیب» به تهیه‌کنندگی موزه ملی انقلاب اسلامی در ایام هفته دفاع‌مقدس هر روز از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرسه در خاک غریبه در قالب رمان و روزهای آخر در قالب خاطره و روز نوشت دو اثر متفاوت از احمد دهقان در روایت از جنگ است که در کنار سایر آثار دهقان در زمینه حماسه و دفاع توسط نشر نیستان منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش و رئیس دفتر ارتباطات نیرو‌های مسلح به مناسبت چهل و چهارمین سالروز دفاع مقدس از موزه و نمایشگاه دائمی دفاع مقدس نزاجا بازدید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به شهادت ابراهیم عقیل تصریح کرد: رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر حامیان شریر رژیم اشغالگر قدس برغم شهادت این بزرگ‌مردان، هرگز به اهداف رذیلانه خود نخواهند رسید.

خبرگزاری دانشجو

رییس جهاددانشگاهی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را حضور جامعه دانشگاهی کشور و به‌ویژه اساتید و دانشجویانی که در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی جهاددانشگاهی مشغول به تحصیل هستند، تبریک و شادباش گفت.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح به مناسبت چهل و چهارمین سالروز دفاع مقدس از موزه و نمایشگاه دائمی دفاع مقدس نزاجا بازدید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری میزان

رئیس سازمان پدافند غیرعامل هفته دفاع مقدس را میراث ایستادگی ملت ایران علیه جهان استکبار دانست و گفت: اقتدار ملی ناشی از دفاع مقدس معادلات قدرت در غرب آسیا را تغییر داد.

خبرگزاری اکو نیوز