یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی در گذشته رضا سراج را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

مرتضی شعبانی مستندساز و نویسنده کتاب "روایت آخر" گفت: سؤالات زیادی درباره شهید آوینی وجود داشت و احساس می‌کردم که باید تک تک آنها را پاسخ بدهم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت درگذشت رضا سراج سخنگو و معاون فقید ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پیامی نوشت: خدمات ارزشمند آن فقید سعید در مناصب و مسئولیت‌های مختلف علمی و انقلابی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، صفحات زرینی را از کتاب زندگی پر از تلاش و مجاهدت آن انسان وارسته تشکیل می‌دهد. متن پیام به این شرح است: دریافت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در بیانیه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: جنگ تحمیلی 8 ساله رژیم بعثی صهیونیستی صدام با حمایت و همراهی همه جانبه قدرت‌های استکباری و سلطه‌گر و ارتجاع منطقه سرآغاز تجلی شکوه یک حماسه بی نظیر از ملت عظیم الشأن ایران تحت رهبری‌های حکیمانه معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود که برخلاف اهداف شوم متجاوزین و دشمنان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در آستانه هفته دفاع مقدس در نشست صمیمی راویان هشت سال جنگ تحمیلی که با موضوع آسیب‌شناسی و دستیابی به راهکار‌های مؤثر در اصلاح و تقویت روند‌ها و رویکرد‌های موجود در روایتگری در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: در مقطع جدید از حیات و فعالیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع...

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت درگذشت رضا سراج سخنگو و معاون فقید ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد وحدت نیروهای مسلح است، گفت: نیروهای مسلح در صحنه رزم با واژه‌ی زیبای وحدت حضور دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار دکتر حسین علایی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، محسن رفیق‌دوست وزیر اسبق سپاه، امیر مسعود بختیاری از فرماندهان ارشد ارتش ایران در دوره جنگ و جعفر شیرعلی‌نیا پژوهشگر جنگ ایران و عراق در نشست خبرآنلاین حضور یافتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حضور مسعود پزشکیان و فرماندهان نظامی ارتش و سپاه را در مراسم رژه نیروهای مسلح مشاهده می کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون نتانیاهو کار صدام را انجام می‌دهد و برای کشاندن ما به جنگ تمام‌عیار با آمریکا، مدام در حال تحریک ایران و انجام اقدامات تروریستی همچون حمله به سفارتخانه و ترور اسماعیل هنیه است‌.