شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

وب‌گاه مشرق نیوز

نماهنگ «هلال عدل» با صدای عرفان عرفانیان، خواننده ملک سلیمان ویژه ایام محرم منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

نماهنگ «خون خدا» با نوازندگی موسیقیدان شناخته‌شدهذاهل تاجیکستان به مناسبت ایام محرم تولید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حوزه موسیقی سال‌ها با مشکلات متعددی مواجه بود که مدیرکل دفتر موسیقی مهمترین دلیل بسیاری از آنها را فقدان اسناد بالادستی و اقدام برای تدوین سند جامع ملی موسیقی را به صورت تلویحی گل طلایی مدیران ارشد حوزه موسیقی در غلبه بر این معضلات می‌داند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حوزه فرهنگ و هنر از جمله تئاتر طی سه روز نخست هفته جاری مانند دیگر شاخه‌ها با اتفاقات متعدد روبرو بود که از مهمترین اخبار آن می‌توان به برگزاری جلسه هماهنگی تدوین اسناد هنری در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معرفی 70 نمایش منتخب بخش صحنه‌ای هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت اشاره کرد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی درباره آخرین وضعیت سند ملی موسیقی توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آزمون جامع و ادواری مهارتی فرهنگ و هنر در دو مرحله به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزارشد که مورد بازدید معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سید مجتبی حسینی نیز قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

هادی آرزم، یکی از آهنگسازان و نوازندگان شناخته شده موسیقی کشورمان از تولید چند قطعه مرتبط با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا بر اساس دوازده بند محتشم کاشانی با همراهی چند خواننده مطرح خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هادی آرزم نوازنده و آهنگساز شناخته شده موسیقی کشورمان ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: طی ماه‌های گذشته همراه با تعدادی از هنرمندان و خوانندگان شناخته شده کشورمان مشغول تولید پروژه‌ای موسیقایی به تهیه‌کنندگی و با حمایت دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما بودیم که بر اساس اثر «دوازده بند» محتشم کاشانی به‌عنوان یکی از...

خبرگزاری ایسنا

اسناد هنری با توجه به ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور و شورای عالی انقلاب فرهنگی، با نظرات تخصصی تدوین می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با بستری شدن مجدد محمدرضا شجریان، موجی از نگرانی در بین هواداران این خواننده محبوب ایجاد شد که پیش از این از طریق صفحه شخصی همایون شجریان پیگیر احوال او بودند. اما فرزند شجریان این‌بار هیچ پیامی در صفحه خود منتشر نکرد؛ همیشه سکوت سرشار از ناگفته ها نیست شاید گاهی سرشار از نگرانی‌ها باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قطعه موسیقی "مهر خاور" در ستایش زحمات کادر درمانی کشور با صدای سالار عقیلی منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

حسین علیزاده می‌گوید که موسیقی دیگر نباید دست پیرمردها باشد، با وجود اینکه در این حوزه به قدر زیادی عشق و زندگی موجود است اما تا زمانی که در نگرش آموزشی این بخش نگاه سرد و مرگ‌آور وجود داشته باشد تا سال‌ها بعد هر چقدر تلاش کنیم برای آن اتفاقی نخواهد افتاد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با اشاره به چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، گفت: در این جشنواره 140 شاخه موسیقایی که در واقع ترکیبی از 140 جشنواره را پوشش داده می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدرس و نوازنده کمانچه ایران معتقد است که بر خلاف نظر عموم، نوع ساز به جنس و اصالت موسیقی هیچ ارتباطی ندارد کما اینکه ابوالحسن صبا با ساز غربی ویلن یکی از مرغوب ترین نواهای ایرانی را ساخته و اجرا کرده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل دفتر موسیقی از برگزاری جلسه تدوین سند ملی موسیقی در هفته آینده خبر می دهد. او امکان برگزاری کنسرت‌های آنلاین در نیمه دوم سال در حوزه‌های مختلف موسیقی را بالا می داند و همچنین رقابتی شدن جشنواره موسیقی فجر را به تصمیم گیری شورای سیاست‌گذاری جشنواره منوط می کند.

خبرگزاری ایسنا

اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.