شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در بخش‌های غیررقابتی و رقابتی برگزار می‌شود که فراخوان بخش غیر رقابتی این جشنواره امروز منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آلبوم مرثیه ناتمام شامل آواز هایی برای اربعین و به‌قصد فرهنگسازی صحیح در استفاده موسیقی عزاداری منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته گذشته مجوز 134 آلبوم و تک آهنگ را صادر کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جلسه شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، مقرر شد این رویداد در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی برگزار شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در دومین جلسه شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر مشخص شد که این جشنواره به دو صورت رقابتی و غیررقابتی برگزار شود.

خبرگزاری ایسنا

در دومین جلسه شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر درباره بررسی فراخوان جشنواره، زمان و نحوه برگزاری آن با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و بخش‌های مختلف جشنواره گفت و گو شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرف هفته گذشته مجوز 134 آلبوم و تک آهنگ را صادر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در جلسه با اعضای هیئت علمی و تبادل نظر در باره نحوه برگزاری جشنواره گفت: موضوع اصلی این دوره از جشنواره دوبیتی‌خوانی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انسجام و هماهنگی فرهنگی دستگاه‌های کشور یکی از دستورکارهای مهم دولت دوازدهم در انجام کارها و اتخاذ تدابیر و سیاست‌گذاری‌ها بوده است؛ موضوعی که نشان از تلاش گسترده دولت تدبیر و امید در ارائه کارنامه‌ای درخشان دارد.

خبرگزاری ایرنا

«محمد اله‌یاری»، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت، ضمن بازدید ازغرفه معاونت امور هنری در این نمایشگاه گفت: هنرمندان موسیقی در جبهه ها حضور داشتند و این حضور به یادماندنی و مداوم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت، ضمن بازدید ازغرفه معاونت امور هنری در این نمایشگاه گفت: هنرمندان موسیقی در جبهه ها حضور داشتند و این حضور به یادماندنی و مداوم شد.

خبرگزاری ایسنا

سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی، از نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت و غرفه معاونت امور هنری در این نمایشگاه بازدید کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران ضمن معرفی اعضای شورای علمی این دوره جشنواره گفت: تنوع گروه‌های شرکت کننده در سیزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی مورد توجه خاص قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با هشتم مهرماه روز جهانی ناشنوایان، نماهنگ «آروم خیالم» در ستایش سیدالشهداء (ع) با در نظر گرفتن مخاطبان ناشنوا منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آزمون دریافت کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در آخرین اجرای موسیقی نمایش علمدار با بیان اینکه جوانان ما هرکدام به روش خاصی با دین، فرهنگ و تمدن‌مان آشنا می‌شوند، تاکید کرد: هنر نقش مهمی در آشنایی جوانان با مفاهیم ارزشی دارد.