شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته گذشته مجوز 59 آلبوم و تک آهنگ را برای خوانندگانی چون حسام الدین سراج، سالار عقیلی، فریدون آسرایی و علی زندوکیلی صادر کرده است.

خبرگزاری میزان

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرف هفته گذشته مجوز 59 آلبوم و تک آهنگ را صادر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر دوشنبه 24 شهریورماه در دفتر موسیقی با حضور سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد الهیاری فومنی، مدیرکل دفتر موسیقی، حسن ریاحی، شاهین فرهت، مجید کیانی و نادر مشایخی، اعضای شورا برگزار شد. در ابتدای جلسه محمد الهیاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی گزارشی درباره سی و پنجمین جشنواره...

خبرگزاری تسنیم

جلسه شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر روز گذشته در دفتر موسیقی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

تهیه کننده کنسرت «کیتارو» در ایران خواستار پیگیری موضوع پاسخگو نبودن مدیر برنامه های این هنرمند و اجرایی نکردن تعهداتش، از سوی مقامات ایرانی شد.

خبرگزاری ایسنا

جلسه شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر با حضور سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد الهیاری فومنی، مدیرکل دفتر موسیقی، حسن ریاحی، شاهین فرهت، مجید کیانی و نادر مشایخی، اعضای شورا برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اردیبهشت سال 97 کنسرت «کیتارو» در ایران به دلیل حضور 6 نوازنده آمریکایی و عدم صدور ویزا برای آن‌ها، لغو شد. تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار این کنسرت در دو سال گذشته پیگیر برگزاری مجدد و یا بازگرداندن وجه واریزی به حساب «ایچی نایتو» (منیجر کیتارو) بوده است که به گفته دست‌اندرکاران برگزاری کنسرت، وی در این زمینه پاسخی را به طرف ایرانی نمی‌دهد. به گفته...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر دوشنبه 24 شهریور در دفتر موسیقی با حضور سید مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی، حسن ریاحی، شاهین فرهت، مجید کیانی و نادر مشایخی، اعضای شورا برگزار شد. در ابتدای جلسه محمد اله یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی گزارشی درباره سی و پنجمین جشنواره موسیقی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر سه فرضیه سفید، زرد و قرمز را پیش‌بینی کرد و گفت: جشنواره موسیقی فجر این ظرفیت را دارد که به‌عنوان یک رویداد بزرگ و کلان ملی برگزار شود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس صداوسیما در آستانه روز بزرگداشت استاد محمدحسین شهریار و سالروز شعر و ادب فارسی با رئیس و معاونان فرهنگستان زبان و ادب فارسی دیدار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس رسانه ملی در آستانه سالروز شعر و ادب فارسی با رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی دیدار کرد.

خبرگزاری ایسنا

داور و مشاور دبیر جشنواره در بخش موسیقی نواحی جشنواره ملی موسیقی جوان درباره ارزیابی آثار این دوره گفت: روال بنیادینی در ارسال آثار در دوره‌های مختلف وجود داشته است که با دارایی‌های موسیقی کشور در نواحی مختلف نسبت دارد. خود آن هم اجزای مهمی را تشکیل می‌دهد؛ مانند تاریخ، فرهنگ و زاد و ولد؛ معانی‌ای که در فرهنگ‌های زنده محتوم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر سینما و تلویزیون، حضور خیریه هنرمندان و لبیک گفتن آنها را در موسیقی نمایش عاشورایی «علمدار» را در واقع به نوعی نذر فرهنگی و وقف مردمی دانست و گفت: آنها با این همراهی و همدلی نشان می دهند از مردم هستند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت استاد دلدار رسول زاده نوازنده و خواننده نامی تربت جام، پیام تسلیتی را منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی طی پیامی از دلدار رسول‌زاده خواننده نامی تربت جام به عنوان یکی از پیشکسوتان چیره دست در عرصه نواهای محلی و نوازندگی کهن ساز دوتار یاد کرد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت استاد دلدار رسول زاده نوازنده و خواننده نامی تربت جام، پیام تسلیتی را منتشر کرد.