شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرحله نهایی داوری آثار شرکت‌کنندگان در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با بررسی حدود 857اثر آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا

مرحله نهایی داوری آثار شرکت‌کنندگان در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با بررسی حدود 857 اثر آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا

دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گزارش صدور مجوزها را در نیمه نخست سال منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گزارش صدور مجوز‌ها را در نیمه نخست سال منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گزارش صدور مجوزها را در نیمه نخست سال منتشرکرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه جهان صنعت در سرمقاله‌ای به قلم فردین خلعتبری، نوشته است: زن میانسالی که با صدای شجریان عاشق شده است، ازدواج کرده است، انقلاب کرده است، همسرش را به جنگ فرستاده و دیگر ندیده است و همان صدا لالایی فرزندش شده است و فرزندش با همان صدا بزرگ شده و عاشق، یا هست یا با عشقش لابه لای جمعیت، جایش کجاست و چرا از مرغ سحر نخواند؟

خبرگزاری ایسنا

محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی درگذشت اصغر ابراهیم نژاد، از نوازندگان دوتار مازندران را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیدابوالحسن مختاباد روزنامه‌نگار و پژوهشگر تاریخ موسیقی معاصر در یادداشتی در روزنامه جهان صنعت، نوشت: مرگ استاد محمدرضا شجریان پایانی بود بر نزدیک به شش دهه تلاش مستمر در جهت احیای هنر فاخر و فرهمند موسیقی اصیل ایرانی. شجریان استانداردهایی را در حرفه آواز ایجاد کرد و شأنیتی به موسیقی و هنرمند موسیقی داد و جایگاهی به آن بخشید که عموم جامعه از این هنر به نیکی یاد کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آئین تشییع و خاکسپاری مرحوم محمدرضا شجریان صبح امروز شنبه نوزدهم مهرماه در شهر توس و در جوار آرامگاه فردوسی برگزار می‌شود. یکی از نکات قابل توجه در برگزاری این مراسم فرآیند اطلاع‌رسانی درباره تاریخ و ساعت دقیق برگزاری مراسم بود که تا حوالی نیمه شب گذشته به تأخیر افتاد. مراسمی که از جمعه به شنبه موکول شد طبق زمان بندی از پیش تعیین شده قرار بود...

خبرگزاری دانا

آیین تطهیر و قرائت نماز بر پیکر مرحوم محمدرضا شجریان بامداد امروز جمعه هجدهم مهرماه با حضور جمعی از هنرمندان در بهشت زهرا تهران برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین تطهیر و قرائت نماز بر پیکر مرحوم محمدرضا شجریان بامداد امروز جمعه هجدهم مهرماه با حضور جمعی از هنرمندان در بهشت زهرا تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - درگذشت استاد محمدرضا شجریان در آخرین روز هفته سوم مهر، تعطیلی یک‌هفته‌ای مراکز فرهنگی هنری تهران پیرو نظر ستاد ملی مقابله با کرونا و اختصاص 120 میلیارد تومان برای اعطای کمک‌هزینه معیشتی به 75 هزار عضو صندوق هنر آسیب‌دیده، مهمترین رویدادهای فرهنگی هنری بودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم اقامه نماز بر پیکر استاد محمدرضا شجریان صبح امروز (جمعه 18 مهر) در بهشت‌زهرا با حضور شمار زیادی از اساتید موسیقی و علاقه‌مندان به خسرو آواز ایران برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی در پیامی درگذشت محمدرضا شجریان را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیروز ارجمند آهنگساز و مدیرکل سابق دفتر موسیقی وزارت ارشاد گفت که محمد رضا شجریان برای نسلی که او را درک کرد، و صدای او را شنید، یک موهبت محسوب می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل ارشاد استان کرمان در مورد جزئیات برگزاری سیزدهیمن دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران گفت: بخش مهم و عمده جشنواره این دوره، تولید مستند از بزرگان و هنرمندان مؤثر در حوزه این موسیقی است.