شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جدول اجراهای اولین دوره کنسرت آنلاین (برخط) موسیقی دستگاهی از سوی بنیاد رودکی با شرکت پنج گروه اعلام شد.

خبرگزاری میزان

جدول اجرا‌های اولین دوره کنسرت آن‌لاین موسیقی دستگاهی توسط روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جدول اجرا‌های اولین دوره کنسرت‌های آنلاین موسیقی دستگاهی ایران توسط ستاد برگزاری این رویداد موسیقایی منتشر شد. اولین دوره کنسرت آنلاین موسیقی دستگاهی با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی از 16 تا 20 مرداد به مدت 5 شب در تالار رودکی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان موسیقی ردیف دستگاهی می‌توانند این رویداد را...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جدیدترین آلبوم سالار عقیلی به نام «اینکه دلتنگ توام» به آهنگسازی نسیم شاملو و پیمان خازنی روانه بازار موسیقی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هنرمندان ایرانی و اتریشی در یک اجرای مشترک قصد دارند به زبان موسیقی از کادر درمانی سراسر جهان در روزهای مبارزه با کرونا قدردانی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در ادامه کنسرت‌های آنلاین که در چند ماه گذشته اجرا شده‌اند، بنیاد رودکی، این‌بار شرایط را برای روی صحنه رفتن گروه‌های موسیقی ردیف‌دستگاهی فراهم کرده است.

خبرگزاری میزان

اولین دوره کنسرت آن‌لاین موسیقی دستگاهی از 16 تا 20 مرداد ماه به مدت 5 شب برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین دوره کنسرت آنلاین موسیقی دستگاهی از 16 مرداد به مدت 5 شب در تالار رودکی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

اولین دوره کنسرت آن‌لاین موسیقی دستگاهی از 16 تا 20 مرداد ماه به مدت پنج شب برگزار می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نجات خواننده اپرا از کرونا و تکذیب خبر مهاجرت مانی رهنما به ترکیه اخبار مهم این هفته موسیقی را تشکیل دادند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فیلم مستند 20 دقیقه‌ای «بنملی» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «صادق سامره‌یی» و با همت انجمن سینمای جوان کرمانشاه ساخته شد.

خبرگزاری ایسنا

«قانون 10 درصد کنسرت‌ها»؛ عنوانی که حتی یادآوری آن برای اهالی حوزه موسیقی چندان خوشایند نیست. به گفته آنها این قانون در صورتی که ادامه پیدا می کرد، می‌توانست حرفه شان را مختل و حتی باعث ورشکستگی عده زیادی شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام خبر برنامه‌ریزی برای حضور تعدادی از برگزیده‌های جشنواره موسیقی جوان در جشنواره‌های مهم دوران پساکرونا، جشنواره ملی موسیقی جوان را از جشنواره های تاثیرگذار کشور دانست.

خبرگزاری ایسنا

کرونا از اسفند تا امروز با ما دست به یقه شده و گویا قصد هم ندارد فعلا ترکمان کند. این ویروس با ورود به زندگی انسان‌ها خیلی چیزها را تغییر و در حقیقت ما را از زندگی حقیقی به سمت زندگی مجازی هل داده است. دیگر چه بخواهیم و چه نخواهیم نمی‌توانیم مانند گذشته در جامعه حاضر شویم و از یک ارتباط و یا تفریح حقیقی و بی‌دردسر بهره ببریم. این ویروس هیچ کس و هیچ حوزه کاری را بی‌نصیب نگذاشته و هر...

خبرگزاری دانا

«محمد اله‌یاری» مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت پهلوان رسول بخش زنگشاهی، از هنرمندان شاخص موسیقی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.