شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات داوران چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان، گفت: جشنواره‌ها اثر خوبی دارند؛ زیرا جوان‌ها آزادانه‌تر، نگاه شخصی خودشان را ارائه می کنند و به همین دلیل تاثیر جشنواره موسیفی از دانشگاه بیشتر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر درباره چگونگی بخش بین‌الملل جشنواره با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا گفتگو شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جشنواره ملی موسیقی جوان به عنوان راهی روشن به آینده موسیقی ایران و فرصت مغتنمی برای بیان احساسات جوانان یاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان موسیقیدانان استان را به شرکت در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر دعوت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیام داد و جوانان عرصه موسیقی را مشتاق شکوفایی و امید معرفی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان پیام داد و نوشت: تالار رودکی با اشتیاق برای این جشنواره لحظه شماری می‌کرد اما دلتنگی‌های خود را در این روزهای کرونای بخاطر سلامتی عزیزانمان تاب میآوریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراخوان بخش رقابتی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در نشست خبری اولین جشنواره «شعر و موسیقی کاراته» عنوان شد: هنر و ورزش در یک نقطه ای به یکدیگر می‌رسند. از این حیث که هر دو باعث سلامت روح و روان انسان خواهند شد و ورزش کاراته نیز از این قاعده مستثنا نیست، این جشنواره برای تلاقی این دو نقطه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در بخش‌های غیررقابتی و رقابتی برگزار می‌شود که فراخوان بخش رقابتی جشنواره امروز منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، این رویداد بزرگ هنری را نمونه‌ای روشن از امید به آینده و فردای موسیقی ایران عنوان کرد که پیشینه فرهنگ موسیقی کشور و میراث‌داری استادان و پیشکسوتان را پشتوانه گران‌سنگ خود دارد.

خبرگزاری ایسنا

کرونا با گذشت 9 ماه از شیوع در کشورمان همچنان با اقتدار در حال یکه تازی است و زندگی انسان‌ها را دستخوش تغییر کرده است. هنوز هم مشخص نیست که این موجود ذره بینی چه زمان کاملا دست از سر انسان ها برمی دارد و زمین را ترک می کند تا بتوان با خیال راحت به عادت های خوب قدیمی بازگشت؛ عادت هایی مثل لذت تماشای دست جمعی یک فیلم در سینما، تماشای یک اجرای کنسرت یا تئاتر در یک تالار و رفتن بی دغدغه...

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - ابوالفضل صادقی نژاد از آهنگسازان برجسته ایران و اهل دامغان در استان سمنان به عنوان خالق قطعه خداحافظی مکن، ضمن گرامیداشت یاد و مقام مرحوم محمدرضا شجریان، اثر خود را را به این استاد آواز و موسیقی ایران تقدیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بدنبال انتشار خبر نامزد شدن یک ایرانی برای دریافت جایزه گرمی، عضو رسمی آکادمی گرمی این شایعه را رد کرد و گفت هنوز اسامی نامزدها اعلام نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ارکستر فیلارمونیک زاگرب به سرپرستی علی رهبری و خوانندگی رضا فکری "چنین گفت زرتشت" را برای نخستین بار در کرواسی به روی صحنه می‌برد.

خبرگزاری ایسنا

یک منتقد سینما و تئاتر در پی درگذشت اکبر عالمی متنی را منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با همکاری ارکستر معاصر پارس و هنرمندانی همچون نادر مشایخی، پانیذ فریوسفی، ستاره بهشتی و یاسمن شاه‌حسینی آلبوم «سیلک نمای شرقی» بصورت مجازی منتشر شد.