سه‌شنبه 17 مهر 1403

دلار به اوج بازگشت / قیمت دلار بالا رفت

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
دلار به اوج بازگشت / قیمت دلار بالا رفت

نرخ دلار آمریکا در بازار تهران به اوج 25 روز گذشته بازگشت قیمت دلار در شروع معاملات نقدی نخستین روز فعالیت بازارها بعد از تعطیلات نوروز متاثر از حمله هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، سقف تاریخی را شکست.

قیمت دلار در شروع معاملات نقدی نخستین روز فعالیت بازارها بعد از تعطیلات نوروز متاثر از حمله هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، سقف تاریخی را شکست.

در حالی که انتظار می‌رفت قیمت دلار روزهای باقیمانده از هفته دوم سال را در رکود بعد از تعطیلات نوروز سپری کند، اما تنش‌های سیاسی بار دیگر اهرم رشد قیمت دلار شد.

رشد بیش از هزار تومانی قیمت دلار امروز در حالی رخ داد که رشد تقاضا در بازار آزاد چندان چشمگیر نیست. در لحظه نگارش این گزارش، قیمت دلار در پله پایانی کانال دوم کریدور ششم قرار دارد و در معاملات غیرنقدی به کانال بالاتر صعود کرده است.

روز گذشته ساختمان کنسولگری ایران در دمشق هدف حمله هوایی قرار گرفت. در این تجاوز، چندین نفر از نیروهای سپاه پاسداران و کارمندان کنسولگری به شهادت رسیدند و آسیب جدی به ساختمان و خودروها وارد شد. همین موضوع فنر رشد قیمت دلار را رها کرد و سایر ارزهای مهم نیز افزایش قابل توجهی را تجربه کردند.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

دلار به اوج بازگشت / قیمت دلار بالا رفت 2