یک‌شنبه 15 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان برنامه‌وبودجه پیشنهاد داد حقوق کارمندان دولت در سال آینده 20 درصد افزایش یابد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: تردد موتور سیکلت‌ها در هوای بارانی ممنوع است.

رئیس مرکز هماهنگی عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تعطیلی 9 بوستان پایتخت به دلیل بارندگی خبر داد.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد بخش رو به رشدی از وب در حال ناپدید شدن است و یک خلأ وسیع و خالی را بر جا می‌گذارد.

بازار طلا و سکه نخستین روز هفته را در سایه «افزایش قابل توجه تقاضا» آغاز خواهد کرد که ناشی از «خریدهای نقدی و اجاره‌ای» در جریان معاملات پنجشنبه است؛ روندی که در پی آن قیمت سکه در کانال جدید نوسان داد و طلای آبشده هم مسیر صعودی را در پیش گرفت.

رسانه‌های عبری مدعی شدند که برای نخستین بار پس از جنگ تموز (2006)، ناوهای این رژیم در بمباران ضاحیه بیروت مشارکت کرده‌اند.

امروز (شنبه) بارش باران و رعد و برق تهران و 17 استان دیگر کشور را در بر می گیرد.

مطابق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، برخی از محورهای استان های اردبیل، زنجان، گیلان و مازندران دارای بارش باران است و علاوه بر آن مه گرفتگی در ارتفاعات محورهای شمالی گزارش شده است.

ترکیه به تازگی توافقنامه‌هایی برای خرید بلندمدت گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) با شرکت‌های توتال انرژی، شِل و اکسون موبیل امضا کرده که ممکن است وابستگی آنکارا به گاز ترکمنستان را کاهش دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از آماده باش پایگاههای ثابت و سیار این جمعیت درپی هشدار سطح قرمز هواشناسی در این استان خبرداد.

برای دومین بار از زمان آغاز جنگ غزه، مؤسسات اعتبارسنجی مودیز، اعتبار مالی اسرائیل را در اقدامی معنادار به یک باره دو پله کاهش داد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: برای پیشگیری از هر گونه حوادث جاده ای از ساعت 7 و 50 دقیقه صبح شنبه محور کندوان تا عادی شدن شرایط مسدود شد.

وزارت امور اقتصادی و دارایی جزئیاتی از تامین مالی از طریق انتشار اوراق نقدی در شش ماهه نخست امسال منتشر کرد.

هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار دامنه نوسان بورس و فرابورس مثبت و منفی را یک درصد تعیین کرد.

وزیر امور خارجه با کاردار جمهوری اسلامی ایران در بیروت تلفنی گفت و گو کرد.

تعدادی از نمایندگان مجلس با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان واکنش نشان دادند