یک‌شنبه 15 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعدادی از نمایندگان مجلس با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان واکنش نشان دادند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: بر اثر سقوط خودروی سواری پژو به داخل دره 2 نفر از سرنشینان فوت شدند.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 54 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران به دلیل بارش باران و وزش باد در آستانه پاکی است.

سرلشکر محسن رضایی در واکنش به حملات شب گذشته اسرائیل به جنوب لبنان، به دولت‌های محور مقاومت توصیه کرد برای توقف ماشین جنگی باند تبهکار نتانیاهو، به‌سرعت تصمیم بگیرند.

امروز قیمت طلا کاهش را در پیش گرفته است و ارزش هر اونس به به 2,658 (دو هزار و ششصد و پنجاه و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.45 درصدی داشته است.

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به میانجیگری ناموفق آمریکا بر برقراری آتش‌بس در غزه گفت که نمی‌توان فقط به ایالات متحده تکیه کرد و گفت که نسبت به ناتوانی کشورها در متوقف کردن حملات اسرائیل به لبنان و فلسطین متاسف هستم.

با توجه به سفر مسعود پزشکیان به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل، پروژه‌ای که تعریف شد، مقایسه میان رئیسی و پزشکیان بود. رئیس‌جمهور فقید به خاطر آنچه مواضع اسلامی و انقلابی نامیده می‌شود مورد تجلیل قرار گرفت

با کمک باتری جدید ساخت چین، رانندگان خودروهای برقی می‌توانند مسافت حدود 200 کیلومتر را تنها پس از 5 دقیقه شارژ طی کنند.

وزیر خارجه کانادا از نشست دوجانبه با نخست وزیر پیشبرد امور در لبنان درباره حملات تجاوزکارانه اسرائیل به لبنان خبر داد و در عین حال، بر لزوم عدم وقوع جنگ دراین کشور و برقراری آتش بس تاکید کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: با موشک بالستیک تل‌آویو را هدف قرار دادیم

یک مطالعه جدید در مقیاس کوچک نشان می دهد که ورزش استقامتی سنگین می تواند باعث کاهش سطح چربی بدن بدون کم کردن وزن شود.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در کنار لبنان و مقاومت خواهد بود، گفت که شکی نداریم که ایالات متحده در این جنایات شریک است. شورای امنیت باید برای متوقف کردن رژیم اسرائیل اقدامی فوری انجام دهد و دیوان کیفری بین‌المللی باید حکم بازداشت نتانیاهو و نزدیکان اصلی او را صادر کند.

ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه دیگری را برای ساکنان محله‌های البراجنه و الحدث صادر کرد تا مکان‌های مشخصی را که روی نقشه‌ها در ضاحیه جنوبی بیروت مشخص شده است، ترک کنند.

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به یک هدف نظامی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

رسانه های خبری بامداد شنبه گزارش دادند که صهیونیست ها امشب بیش از 30 نوبت، حومه جنوبی بیروت را بمباران کردند که این حملات همچنان نیز ادامه دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد شنبه مدعی شد که فرمانده یگان موشکی حزب الله به همراه جانشین وی را در جنوب لبنان ترور کرده است.