یک‌شنبه 15 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از آماده باش پایگاههای ثابت و سیار این جمعیت درپی هشدار سطح قرمز هواشناسی در این استان خبرداد.

برای دومین بار از زمان آغاز جنگ غزه، مؤسسات اعتبارسنجی مودیز، اعتبار مالی اسرائیل را در اقدامی معنادار به یک باره دو پله کاهش داد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: برای پیشگیری از هر گونه حوادث جاده ای از ساعت 7 و 50 دقیقه صبح شنبه محور کندوان تا عادی شدن شرایط مسدود شد.

وزارت امور اقتصادی و دارایی جزئیاتی از تامین مالی از طریق انتشار اوراق نقدی در شش ماهه نخست امسال منتشر کرد.

هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار دامنه نوسان بورس و فرابورس مثبت و منفی را یک درصد تعیین کرد.

وزیر امور خارجه با کاردار جمهوری اسلامی ایران در بیروت تلفنی گفت و گو کرد.

تعدادی از نمایندگان مجلس با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان واکنش نشان دادند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: بر اثر سقوط خودروی سواری پژو به داخل دره 2 نفر از سرنشینان فوت شدند.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 54 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران به دلیل بارش باران و وزش باد در آستانه پاکی است.

سرلشکر محسن رضایی در واکنش به حملات شب گذشته اسرائیل به جنوب لبنان، به دولت‌های محور مقاومت توصیه کرد برای توقف ماشین جنگی باند تبهکار نتانیاهو، به‌سرعت تصمیم بگیرند.

امروز قیمت طلا کاهش را در پیش گرفته است و ارزش هر اونس به به 2,658 (دو هزار و ششصد و پنجاه و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.45 درصدی داشته است.

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به میانجیگری ناموفق آمریکا بر برقراری آتش‌بس در غزه گفت که نمی‌توان فقط به ایالات متحده تکیه کرد و گفت که نسبت به ناتوانی کشورها در متوقف کردن حملات اسرائیل به لبنان و فلسطین متاسف هستم.

با توجه به سفر مسعود پزشکیان به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل، پروژه‌ای که تعریف شد، مقایسه میان رئیسی و پزشکیان بود. رئیس‌جمهور فقید به خاطر آنچه مواضع اسلامی و انقلابی نامیده می‌شود مورد تجلیل قرار گرفت

با کمک باتری جدید ساخت چین، رانندگان خودروهای برقی می‌توانند مسافت حدود 200 کیلومتر را تنها پس از 5 دقیقه شارژ طی کنند.

وزیر خارجه کانادا از نشست دوجانبه با نخست وزیر پیشبرد امور در لبنان درباره حملات تجاوزکارانه اسرائیل به لبنان خبر داد و در عین حال، بر لزوم عدم وقوع جنگ دراین کشور و برقراری آتش بس تاکید کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: با موشک بالستیک تل‌آویو را هدف قرار دادیم