یک‌شنبه 15 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در کنار لبنان و مقاومت خواهد بود، گفت که شکی نداریم که ایالات متحده در این جنایات شریک است. شورای امنیت باید برای متوقف کردن رژیم اسرائیل اقدامی فوری انجام دهد و دیوان کیفری بین‌المللی باید حکم بازداشت نتانیاهو و نزدیکان اصلی او را صادر کند.

ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه دیگری را برای ساکنان محله‌های البراجنه و الحدث صادر کرد تا مکان‌های مشخصی را که روی نقشه‌ها در ضاحیه جنوبی بیروت مشخص شده است، ترک کنند.

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به یک هدف نظامی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

رسانه های خبری بامداد شنبه گزارش دادند که صهیونیست ها امشب بیش از 30 نوبت، حومه جنوبی بیروت را بمباران کردند که این حملات همچنان نیز ادامه دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد شنبه مدعی شد که فرمانده یگان موشکی حزب الله به همراه جانشین وی را در جنوب لبنان ترور کرده است.

یک متخصص تغذیه در مورد برخی محصولات و مواد غذایی گفت که پس از 30 سالگی باید از خوردن آنها امتناع ورزید.

عضو هیأت علمی جهاددانشگاهی خوزستان گفت: پیروی از یک سبک تغذیه سالم و همچنین داشتن فعالیت بدنی می‌تواند علاوه بر پیشگیری از بیماری، عوارض جانبی طولانی‌مدت شیوه نامه‌های درمانی را در بیماران مبتلا به سرطان کاهش دهد.

کبد از مهم ترین و حساس ترین اعضای بدن است که اگر مشکلی داشته باشد میتوانید علامت ها و نشانه های آن را بر روی دیگر اعضای بدن ببینید.

هویج با داشتن مواد مقوی و ویتامین‌های متعدد یکی از مهم‌ترین و مفیدترین سبزیجات برای بدن است که کارشناسان مصرف روزانه آن را توصیه می‌کنند.

یک متخصص علوم و صنایع غذایی می‌گوید: در نگهداری طولانی‌مدت عسل به تدریج و با گذشت زمان ترکیبی سمی به نام هیدروکسی متیل فورفورال در این محصول زیاد می شود و هر چه مدت زمان نگهداری و دمای محیط بیشتر باشد بر میزان این ترکیب افزوده می شود. در نتیجه هر عسل تاریخ مصرف مشخصی دارد و نباید خارج از این محدوده زمانی استفاده شود.

افراد عصبانی حتما باید در تغذیه و مواد غذایی مصرفی خود به خوبی دقت کنند، برخی مواد غذایی و غذاها برای افراد عصبی بسیار مضر است.

نماینده فرانسه در سازمان ملل گفت: حملات گسترده ای که جمعه به حومه جنوبی بیروت انجام شد، باعث ویرانی و تلفات زیادی شده است.

رسانه‌های اسرائیلی از به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه «بیری» در شمال صفد خبر دادند.

نتایج مطالعات جدید نشان داده است زنانی که دچار یائسگی زود هنگام می‌شوند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های خودایمنی قرار دارند.

منابع خبری از از حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان گازی کونیکو در استان دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند.

وزیر خارجه ایران در واکنش به حمله اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت، گفت: از شورای امنیت سازمان ملل می‌خواهیم تا به بی‌تفاوتی و عدم اقدام خود با اتخاذ اقدامات جدی در جهت توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی پایان دهد.