دوشنبه 16 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه در جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل انفجار ابزارهای ارتباطی در لبنان توسط رژیم صهیونیستی را «تروریسم» خواند و حمله گسترده به لبنان را قویا محکوم کرد.

آمریکا، اتحادیه اروپا و شماری از کشورهای عربی و غربی در بیانیه مشترکی خواستار برقراری آتش‌بس فوری 21 روزه در درگیری‌های لبنان و رژیم صهیونیستی شدند.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق همچنین وزش باد شدید در مناطق کوهستانی طی روزهای پایانی هفته خبر داد و نسبت به خودداری از صعود به ارتفاعات البرز توصیه کرد.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران بامداد پنجشنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل در باره لبنان گفت: شورای امنیت باید قاطعانه به تجاوزات و جنایات رژیم اسرائیل پاسخ دهد.

رئیس‌جمهور روسیه اظهار کرد که تجربه روسیه در پرداخت‌ها با ارز ملی کشورهای دیگر را به فکر ایجاد سیستم‌های پرداخت جایگزین سوق داده است.

مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران بامداد پنجشنبه در نیویورک با ایرانیان مقیم آمریکا دیدار کرد و گفت: هدف ما این است که کاری کنیم ایرانیان در داخل و خارج از کشور با عزت و کرامت زندگی کنند.

صبحانه یکی از مهمترین وعده های غذایی می باشد که در این مقاله با بدترین نوع صبحانه برای فصول پاییز و زمستان بیشتر آشنا می شوید.

خارش پا در شب دلایل متفاوتی دارد و بسیار اذیت کننده است. در این مطلب برخی از رایج ترین دلایلی که ممکن است پاهای شما در شب خارش داشته باشد و کارهایی که می توانید برای تسکین آن انجام دهید، آورده شده است.

یک روانشناس کودک گفت: هرگز کودک را در منزل فردی که به او اعتماد و شناخت کافی ندارید، تنها نگذارید. به طور کلی بهتر است کودک هرگز بدون شما جایی نماند.

محسن کیایی در گفت و گویی که با فریدون جیرانی داشت از دلایل کاهش 35 کیلویی وزن خود توضیحاتی داد که جالب توجه بود.

نوشیدن چای بدون شیرینی به هیدراته ماندن شما کمک می کند که می تواند با جلوگیری از پرخوری ناشی از تشنگی اشتباه با گرسنگی، به کاهش وزن کمک کند.

مطالعه روی دو میلیون نفر نشان می‌دهد که مصرف گوشت قرمز فرآوری شده با افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 مرتبط است.

دبیرکل سازمان ملل با اشاره به تنش‌ها میان لبنان و اسرائیل گفت: لبنان در لبه پرتگاه قرار دارد. همه ما باید نگران تشدید تنش در لبنان باشیم.

طرح مشترک پاریس و آمریکا برای برقراری آتش‌بس میان لبنان و اسرائیل اعلام شد.

اخیرا شایعاتی درباره خداحافظی نکونام از استقلال مطرح شده است.

برخی رسانه‌ها اعلام کردند که حداقل در چند روز آینده امکان آتش‌بس میان اسرائیل و حزب‌الله وجود ندارد.