دوشنبه 16 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات آمریکا باز هم از رئیس‌جمهور اوکراین به دلیل مذاکره نکردن با روسیه انتقاد کرد و گفت «بدترین توافق با روسیه بهتر از ویرانی و مرگ است».

تمرین امروز آبی‌پوشان توسط جواد نکونام تعطیل شد.

وزیر نفت دولت سیزدهم به عنوان قائم مقام رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب شد.

اگر شما هم می‌خواهید به یکی از کشورهای آسیای جنوبی سفر کنید، شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که سریلانکا بهتره یا تایلند؟

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که «صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا در حال جنگ‌افروزی در منطقه هستند»، گفت: لازم است هرچه زودتر آتش جنگ خاموش شود.

رئیس قوه قضاییه خطاب به قضات و کارکنان قضایی گفت: به هیچ عنوان کار امروز مردم را به فردا واگذار نکنید.

سخنگوی کرملین در رابطه با اظهارات روز گذشته ولادیمیر پوتین درباره لزوم تغییر سیاست بازدارندگی هسته‌ای روسیه با توجه به تهدیدات و واقعیت‌های کنونی، گفت: فرمان رئیس‌جمهور درباره به‌روزرسانی دکترین هسته‌ای پس از تکمیل آماده‌سازی این سند منتشر خواهد شد.

استانبول، از زیباترین شهرهای جهان است که در هر گوشه آن یک جاذبه تاریخی، طبیعی یا مدرن خودنمایی می‌کند.

کمیته استیناف باشگاه استقلال را بدلیل نقض دستورالعمل سقف قرارداد در فصل گذشته جریمه کرد.

جهان پر از شگفتی‌هایی است که گاهی از وجود آن‌ها نیز اطلاعی نداریم؛ مقاصدی که از مسیرهای تکراری خارج شده‌اند و تجربه‌ای متفاوت را برایمان به ارمغان می‌آورند.

طرح پیشنهادی آتش‌بس 21 روزه میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی جهت دستیابی به راه‌حل سیاسی از سوی سیاستمداران عربی و غربی، با مخالفت مقامات و وزرای رژیم صهیونیستی روبرو شد.

هیات پارلمانی ایران به ریاست پیمان فلسفی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر پردیس به روسیه رفت.

امروز قیمت سکه امامی به 45,950,000 (چهل و پنج میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.32 درصدی داشته است. قیمت طلا و دلار هم بالا رفت.

امروز قیمت سکه امامی به 45,950,000 (چهل و پنج میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.32 درصدی داشته است. قیمت طلا هم بالا رفت.

امروز قیمت دلار مبادله ای بالا رفته است و به 49,578 (چهل و نه هزار و پانصد و هفتاد و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.08 درصدی داشته است.

امروز قیمت طلا شیب صعودی را تجربه کرده است و ارزش هر گرم طلای 18 عیار به 3,907,200 (سه میلیون و نهصد و هفت هزار و دویست) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.41 درصدی داشته است.