دوشنبه 16 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

به ادعای فارین پالسی، به نظر می‌رسد اسرائیل در تلاش است تا این پیام را به حزب‌الله ارسال کند؛ تداوم حملات این گروه علیه تل‌آویو پرهزینه خواهد بود.

گل اول پرسپولیس به استقلال توسط حسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

چین برای نخستین‌بار توانست با موفقیت یک موشک بالستیک قاره‌پیما را به سمت اقیانوس آرام پرتاب کند.

رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با رئیس مجلس ترکیه، اشتیاق خود نسبت به دیدار با اردوغان در نشست بریکس را ابراز کرد.

لحظه به ثمر نشستن گل اول پرسپولیس به استقلال را مشاهده کنید.

رییس فدراسیون وزنه برداری ایران نسبت به ناپدید شدن فاطمه کشاورز در مسابقات قهرمانی جوانان جهان واکنش نشان داد.

وزیر نیرو عصر چهارشنبه چهارم مهرماه 1403 ضمن بازدید از مرکز تحقیقات علمی و فنی «روس سیتی» بزرگترین شرکت شبکه برق روسیه با مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

در اثر فرونشست زمین در بلوار جرجان گرگان دو خودرو دچار سانحه شد و آسیب دید.

نخست وزیر نروژ امروز چهارشنبه به وقت محلی در محل اقامت پزشکیان برای دیدار و گفت وگو با رئیس جمهور ایران حضور یافت که این دیدار هم اکنون در حال برگزاری است.

وزیر امور خارجه آمریکا امروز (چهارشنبه) نسبت به جدی بودن خطر تشدید تنش‌ها در غرب آسیا هشدار داد و ادعا کرد که ایالات متحده با متحدانش برای جلوگیری از «جنگ تمام عیار» در لبنان تلاش می‌کنند.

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در حساب شخصی خود در ایکس در پی ملاقات با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، نکات مهمی را در خصوص همکاری میان صندوق توسعه ملی و صنعت نفت مطرح کرد.

رئیس قوه قضاییه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از تعدادی از مجروحان اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان عیادت کرد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، خبر واردات روزانه 30 میلیون لیتر بنزین در شهریور 1403 به نقل از یک کارشناس را تکذیب کرد.

رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن گفت: در بحث نهضت ملی مسکن برای ساخت 4 میلیون واحد مشکلی از لحاظ تکنولوژی مطرح نیست بلکه مشکل اصلی مدل های تامین مالی است و در تلاش هستیم که در قالب مشارکتی مکتوب از توان تولید کنندگان سازه های فولادی استفاده کنیم و معضل مسکن را حل کنیم‌.

حزب الله زرادخانه موشکی عظیمی دارد و می تواند بر دفاع موشکی و هوایی اسرائیل چیره شود و به اهداف غیرنظامی و زیرساختی در سراسر کشور حمله کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی، شلیک موشک به منطقه مرکزی فلسطین اشغالی از سوی حزب الله را حامل پیامی صریح برای این رژیم متجاوز دانستند.