دوشنبه 16 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه آمریکا امروز (چهارشنبه) نسبت به جدی بودن خطر تشدید تنش‌ها در غرب آسیا هشدار داد و ادعا کرد که ایالات متحده با متحدانش برای جلوگیری از «جنگ تمام عیار» در لبنان تلاش می‌کنند.

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در حساب شخصی خود در ایکس در پی ملاقات با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، نکات مهمی را در خصوص همکاری میان صندوق توسعه ملی و صنعت نفت مطرح کرد.

رئیس قوه قضاییه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از تعدادی از مجروحان اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان عیادت کرد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، خبر واردات روزانه 30 میلیون لیتر بنزین در شهریور 1403 به نقل از یک کارشناس را تکذیب کرد.

رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن گفت: در بحث نهضت ملی مسکن برای ساخت 4 میلیون واحد مشکلی از لحاظ تکنولوژی مطرح نیست بلکه مشکل اصلی مدل های تامین مالی است و در تلاش هستیم که در قالب مشارکتی مکتوب از توان تولید کنندگان سازه های فولادی استفاده کنیم و معضل مسکن را حل کنیم‌.

حزب الله زرادخانه موشکی عظیمی دارد و می تواند بر دفاع موشکی و هوایی اسرائیل چیره شود و به اهداف غیرنظامی و زیرساختی در سراسر کشور حمله کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی، شلیک موشک به منطقه مرکزی فلسطین اشغالی از سوی حزب الله را حامل پیامی صریح برای این رژیم متجاوز دانستند.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان از برخورد دو دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس در محور خمیر در صبح امروز خبرداد.

رئیس جمهور ترکیه گفت: «آمریکا و دیگر اعضای ناتو نمی‌خواهند اوکراین یک عضو این ائتلاف شود.»

یک رسانه آمریکایی مدعی ابتکار دولت بایدن برای لبنان و غزه و چراغ سبز نتانیاهو برای بررسی آن شد.

وزیر راه وشهرسازی گفت: بیشترین میزان ترانزیت کالا دربین کشورهای گروه هفت بریکس ترکمنستان بوده که در تلاش برای افزایش ارتباط با این بخش هستیم.

«حسین پورفرزانه» سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری شد

با حکم فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی «حسین پورفرزانه» رییس سازمان هواپیمایی کشوری شد.

رئیس‌جمهور کشورمان و ولیعهد کویت با یکدیگر دیدار کردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره باز بودن در یکی از واگن‌های مترو پایتخت در روزهای گذشته واکنش نشان داد.

سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه در گزارش تازه خود از چشم‌انداز اقتصاد جهان اعلام کرد که رشد اقتصادی جهان باوجود کاهش در تورم همچنان تاب‌آور بوده است و می‌تواند در سال جاری به 3.2 درصد برسد.